נדל"ן ותשתיות

מישורים מציגה גידול בכ-106% בהכנסות החברה שהסתכמו בכ-94.5 מיליון

מישורים פרסמה את תוצאות הרבעון השני לשנת 2021: רווח כולל של 27.5 מיליון שקל לבעלי המניות ורבעון רביעי ברציפות של צמיחה בפרמטרים התפעוליים
דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים: " התוצאות התפעוליות של החברה ממשיכות במגמת עלייה זה רבעון רביעי ברציפות."
אריאל נוי | 
דניאל לבנטל (צילום מישורים)
חברת מישורים שבשליטתו של אלכס שניידר ובניהולו של דניאל לבנטל מדווחת היום (רביעי) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2021. מישורים מציגה גידול בכ-106% בהכנסות החברה שהסתכמו בכ-94.5 מיליון שקלים, לעומת כ-45.9 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
הגידול נובע בעיקר מהגידול בשיעורי התפוסה בנכסי המלונאות של חברה מאוחדת בקנדה בהשוואה לתקופה המקבילה. כמו כן, ה-NOI (כלל ההכנסות התפעוליות אשר נרשמו בדוחות הכספיים)  וה-FFO (מדד רווח המנטרל אירועים שהם בעלי אופי חד-פעמי) המשיכו במגמת השיפור של הרבעונים האחרונים וחזרו לרמות טרום הקורונה.
ה-NOI (סולו מורחב) הסתכם בכ-18.5 מיליון שקל לעומת כ-21.7 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, וכ-17.7 מיליון שקל ברבעון הראשון. ה-FFO (סולו מורחב) הסתכם בכ-4.7 מיליון שקלים לעומת כ-5.6 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, וכ- 3.3 מיליון שקל ברבעון הקודם.
הרווח התפעולי (מאוחד) הסתכם בכ-30.7 מיליון שקלים, לעומת הפסד תפעולי של כ-33.3 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
עיקר השינוי נובע מגידול ב-NOI בעקבות שיפור בשיעורי התפוסה במלונות ואתרי הנופש בארה"ב ובקנדה, וכן מעלייה בשווי של נכס החברה בחיפה כתוצאה מחתימה על הסכם שכירות משמעותי שהעלה את שיעור התפוסה ל-97%, וכן עלייה בשווי של נכסים המוחזקים על ידי חברה מאוחדת בקנדה. הרווח הנקי (מאוחד) הסתכם בכ-12.6 מיליון שקלים, לעומת הפסד נקי של כ-38.6 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
ההון העצמי של החברה הסתכם ב-891 מיליון שקלים (כ-31.4% מסך המאזן), לעומת כ-839.8 מיליון של (30.1%). בתוך כך, ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ב-501 מיליון שקלים ומשקף כ-14.46 למניה. בנוסף, מדווחת החברה על יתרת מזומנים (סולו מורחב) אשר הסתכמה ב-71 מיליון שקלים, לפני גיוס סדרת אג"ח חדשה (ט') שהונפקה בחודש יולי בהיקף של כ-118 מיליון שקלים.
דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים, מסר: "התוצאות התפעוליות של החברה ממשיכות במגמת עלייה זה רבעון רביעי ברציפות, ועומדות בפני חזרה לתוצאות שהצגנו טרום משבר הקורונה. התוצאות הושגו הודות להמשך שיפור של שיעורי התפוסה בנכסים בישראל ובארה"ב ועל אף ההשפעה המקזזת של הירידה בשער הדולר. השכרנו שטח של כ-1,700 מ"ר בקומת הקרקע בנכס החברה בחיפה, כך ששיעור התפוסה בנכס עלה ל-97%, תשואת הנכס כיום כ-10% על העלות, המייצגת תשואה להון של מעל 50%.
במהלך הרבעון המשכנו לפעול בהתאם לאסטרטגיה שלנו למימוש נכסים שמיצו את הפוטנציאל ולהצפת ערך לבעלי המניות. מכרנו שלושה נכסים בארה"ב, ברווחים של כ-100% על ההון המושקע"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה