נדל"ן ותשתיות

מתיחות ביפו? דירה בעיר נמכרה בסכום מטורף לתושב אמריקאי

עליית מחירים גם לאלפיון העליון גם באיזורים בהם הייתה מתיחות לאחרונה בין יהודים וערבים. תושב חוץ מארצות הברית רכש דירה המתפרשת על פני קומה שלמה ביפו תמורת כ- 20.5 מיליון שקל 
אריאל נוי |  2
פנטהאוז מחיר שיא דירה 20 מיליון ביפו יוסי אברהמי (צילום 3ddesign)
לאחרונה יפו עלתה בכותרות עם המתיחות השוררת בין התושבים היהודים והתושבים הערבים. אך המתיחות לא מפריעה בכל הקשור לנדל"ן.
תושב חוץ מארצות הברית רכש דירה המתפרשת על פני קומה שלמה בפרויקט נוגה 1 שבונה חברת יוסי אברהמי ביפו תמורת מחיר שיא ליפו כ- 20.5 מיליון שקל. מדובר בדירה בשטח של 261 מ"ר, עם מרפסות בשטח של 20.5 מ"ר, הממוקמת בקומה ה- 8 בפרויקט.
יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות בחברת יוסי אברהמי מסרה ל ice "מדובר במחיר שיא לדירה ביפו, בד"כ רמת המחירים לדירות פנטהאוזים כאן היא סביב ה- 15-16 מיליון שקל. זהו פרויקט יוקרתי".
סדן מוסיפה כי לתושב שקנה את הדירה לא מדאיגה המתיחות בעיר ולדבריה "למרות המצב המתוח שהיה לאחרונה ביפו, דירות ממשיכות להימכר. אחד היתרונות המשמעותיים בו הוא המיקום האטרקטיבי שלו. הרוכשים בפרויקט שאינם תושבי חוץ הם מצמצמי דיור, שעוזבים וילות רחבות ידיים, לאחר שהילדים כבר עזבו את הבית והאחזקה של צמודי הקרקע בהם הם מתגוררים הפכה עול עבורם. הם מחפשים דירות במיקום נחשק ליד הים בתל אביב יפו. פלח נוסף של רוכשים הוא משקיעים, שרוכשים בעיקר דירות 2 ו- 3 חדרים".
פרויקט 'נוגה 1' מוקם בימים אלה במתחם נוגה ביפו ויכלול 56 יח"ד מעל קומת מסחר. מדובר בבניין בן 10 קומות. הפרויקט מוקם על הקרקע שבה היה הסניף הראשון של בנק אנגלו-פלשתינה, שנבנה בשנת 1903 ונהרס לפני כ- 3 שנים. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות בנות 2, 3, 4 חדרים ופנטהאוזים. הבניין יכלול טרקלין עסקים, חדר כושר, חדר קולנוע וחדר דיירים. מהחברה נמסר כי נותרו 20 דירות למכירה, בנות 2, 3 ו- 4 חדרים, במחיר של החל מ- 3.29 מיליון שקל. הפרויקט נמצא בשלבי בנייה וצפוי להתאכלס בעוד כשנתיים וחצי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לא כותבים שהתחילו ב 35 מיליון? (ל"ת)
    חושף כתבות מוטות 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חארטה
    דרומי 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "מרבה נכסים מרבה דאגה"
    סגור