נדל"ן ותשתיות

מה שווי הבית שהפך ליצירת מופת לאחר שיפוץ של מיליון דולר?

הג'ונסים שיפצו בית ספר היסטורי בן 19 המאה, הפכו אותו לבית מגורים משפחתי ומסביר פנים, תוך שמירה על האלמנטים המקוריים והוספת צבעים חיים, והקדישו את הפרויקט לבנם שסיים תיכון
מערכת ice | 
שיפוץ בית (צילום Monkey Business)
דניאל וקרג ג'ונס, בני הזוג שמנהלים את משרד האדריכלות שלהם "Inscription Architects", החליטו בשנת 2020 לקחת על עצמם פרויקט שיפוץ ייחודי יחד עם בנם, שסיים תיכון. הרצון היה לשתף את הילד בתהליך השיפוץ וללמד אותו כיצד לבנות ולתקן בעיות בבית. השניים, שעברו ממונטנה לניו המפשייר ב-2016 במטרה לצמצם את גודלו של ביתם, חיפשו במשך כמעט חמש שנים בית קבוע במדינה החדשה. אחרי חמישה ניסיונות לרכישת בית שלא צלחו, הם גילו את בית הספר ההיסטורי North Weare, שנבנה בשנת 1856.
הבניין, שהוסב לנכס מסחרי במשך 15 שנה, הוסב לאחרונה לנכס מגורים. דניאל וקרג, שהתרשמו מהבנייה המקורית ומהתקרה הגבוהה של הבניין, רכשו אותו בסכום של 210,000 דולר. את השיפוץ הם החלו במרץ 2021 והשקיעו 220,000 דולר נוספים כדי להפוך את בית הספר לבית מגורים עם שלושה חדרי שינה, שני חדרי רחצה וחצי.
במהלך השיפוץ שמרו על האלמנטים ההיסטוריים המקוריים כמו רצפות, תקרה, מדרגות וקלפי גיר, והוסיפו צבעים חיים שתרמו לאווירה המיוחדת. כיום, אחרי יותר משלוש שנים במגורים בבית החדש, דניאל נהנית מהאור הטבעי ששטף את הבית, וקרג מסביר שהעבודה המשותפת עם משפחתו הייתה משמעותית ומספקת.
הג'ונסים לא מתכננים פרויקט חדש כרגע, אך נשארים פתוחים להזדמנויות עתידיות וממשיכים להפיק הנאה מהתהליך היצירתי והמשפחתי שביצוע פרויקטים כאלה מספק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה