מינויים

אדריכלות ישראלית: אלה הבכירים שהצטרפו למשרד הוותיק

הפירמה שחתומה על גורדי שחקים רבים בקו הרקיע של ישראל מודיעה על הצטרפותם של ארבע שותפים, שני עמיתי וחמישה ראשי צוותים חדשים. אבנר ישר, בעל החברה: "כשהתחלת, המשרד מנה פחות מ-5 עובדים, היום הוא מונה 130"
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
פירמת ישר אדריכלים אשר חתומה על כמה מהמבנים האייקונים שמקשטים את קו הרקיע הישראלי וביניהם: מגדלי בורסת היהלומים, מתחם העסקים Toho בתל אביב ורוטשילד 1ו-17 הודיעה אמש (רביעי) על הצטרפותם של בכירים חדשים לשורותיה.
המשרד שמציין השנה 68 שנה להקמתו מתרחב ומוסיף ארבעה שותפים טריים. בנו של ישר, תאי, אשתו, עדי עיני ישיר, ניצו שרון ומיכל אורן. בגזרת העמיתים, קיימים שני מצטרפים חדשים שהם ישי קריגר ואלעד ברוכים. בקרב ראשי הצוותים חלה צמיחה משמעותית עם כניסתם לתפקיד של עדי זנזורי, מיכאל קפלן, יסמין דהן, רעות אלגרסי וטל חיקי.


צילום: רפי דלויה
בעלי משרד האדריכלים, אבנר ישר, התייחס למינויים החדשים ואמר: "כשהתחלתי לעבוד עם אבי, יצחק ישר ז"ל, לפני כ-37 שנה, המשרד מנה פחות מ-5 עובדים, כיום הוא מונה כ-130 איש. אני שמח שהמשרד ממשיך לשמור על צביון משפחתי גם כיום. זו הזדמנות נפלאה להוקיר תודה לכלל צוות העובדים המקצועי והמסור שעובד מסביב לשעון, ללא פשרות ובסטנדרט הגבוה והעדכני ביותר, תוך שאיפה להצטיינות וחדשנות בכל פרויקט אותו אנו מבצעים. ביחד נמשיך לעמול כדי להציג לעולם עתיד מעודכן ופורץ דרך".
השותפים החדשים מצטרפים לחמשת השותפים הבכירים והוותיקים: אלעד יהודה (ומנכ"ל המשרד), יוני גרוסוסר, יואב מיכאל, אביב אלנבוגן, עדי דוידוב ולשותפות הנוכחיות: דנה לאונר, רוני שימל, שירלי אדיב. משרד האדריכלים ישר נוסד בשנת 1956 על ידי יצחק ישר ז"ל, ומנוהל היום ע"י האדריכל אבנר ישר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה