נדל"ן ותשתיות

אבל בעולם העסקים בישראל: יזם הנדל"ן הלך לעולמו

שלום בוקטוס, היזם והפעיל החברתי המוכר, מת בטרם עת: "פעל רבות למען נזקקים , הייתה לו נתינה אינסופית ולב רחום ורחב. זה לא נתפס", גם בארגון הקבלנים ספדו בכאב
מערכת ice | 
נדלן בזמן מלחמה (צילום shutterstock, פלאש 90/ אריק מרמור, יונתן זינדל)
הלב נשבר עם טרגדיה גדולה שנפלה על העיר הוד השרון הפעיל החברתי ויזם הנדל"ן המוערך שלום בוקטוס מהוד השרון הלך לעולמו בטרם עת בסוף השבוע האחרון. היה תושב אלישמע ונחשב לאחד האנשים האהובים באזור.
בוקטוס היה מוכר בזכות פעילותו בתחום העסקי והיזמי וגם בנתינה שלו למען הקהילה: "פעל רבות למען נזקקים , הייתה לו נתינה אינסופית ולב רחום ורחב. זה לא נתפס". היה גם גיסו של חבר מועצת הוד השרון, שאמר עליו: "הלב נשבר. גיסי היקר והאהוב אתה תחסר לנו מאוד".

בנו עמית ספד לו: "אבא יקר שלי. אין אוניברסיטה בעולם שיכולה ללמד מה שלמדתי ממך". מארגון הקבלנים נמסר: "איבדנו את שלום בוקטוס ז"ל , אחד מחברינו היקרים. קבלן מקצועי, אמין וישר דרך. איש משפחה למופת ומלא נתינה וחסד. משתתפים בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך".
חברת שלום בוקטוס – בניה ויזמות בע"מ, בסיווג 100 ג 4, הינה אחת מחברות הבניה המובילות בישראל, המשלבת יזמות של פרויקטים בניה פרטית ובניה ציבורית עם יכולות ביצוע מתקדמות בבניה, תוך שימוש בחומרים המשובחים בתחום העומדים בתקנים מחמירים ובטכנולוגיות בנייה מתקדמות ופועלת בשיתוף פעולה פורה ויצירתי מול אדריכלים ומפקחי בנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה