נדל"ן ותשתיות

הצלחת ענק בפרויקט במרכז הארץ: רוב הדירות נמכרו

חברת ניצני מבשרת כי במסגרת הכנס הראשון של בחירת הדירות לזוכי המחיר למשתכן בפרויקט בשכונה בלוד, נמכרו 79 דירות מתוך 100 דירות הפרויקט
מערכת ice | 
פרויקט ניצני הרובע (צילום Evolve media)
התעוררות השוק – חברת ניצני מבשרת מדווחת על הצלחה בכנס בחירת הדירות הראשון של זוכי מחיר למשתכן בפרויקט ניצני הרובע בשכונת הרובע הבינלאומי בלוד. במסגרתו, החברה מכרה 79 דירות מתוך 100 דירות המיועדות לזוכי התוכנית הממשלתית, עשרות עסקאות נוספות נמצאות בבקשות רכישה לקראת חתימה על חוזה.
פרויקט "ניצני הרובע" כולל 201 דירות בהתפלגות של 101 דירות לשוק החופשי ו-100 דירות במסגרת תוכנית מחיר מופחת. תמהיל הדירות יהיה מגוון ויכלול דירות 3-6 חדרים, דירות מיוחדות, פנטהאוזים ודירות גן. לכל דירה -חנייה תת קרקעית. משרד לארי שטרנשיין אמון על התכנון האדריכלי שמשלב בין סביבת מגורים ירוקה וכפרית לבין אורבניות מודרנית עם שלל הפונקציות שיש לשכונה ולעיר להציע. 
אחמד עמלה, מנכ"ל ובעלים של החברה היזמית והמבצעת ניצני מבשרת מציין: "בתור יזם שפעיל בתוכניות הממשלתיות, לא זכורה לי הצלחה של 80% בכמות העסקאות לאחר כנס הבחירות הראשון. ההסתערות הזו מסמלת את מצב השוק, זוגות צעירים, משפחות, רווקים וכו' כמהים לדירה. אנו רואים שבכל ההגרלות יש הסתערות של נרשמים שמבינים כי המחירים רק הולכים לעלות והתוכניות הממשלתיות יכולות לעזור להם בהגשמת החלום לרכוש דירה. בנוסף, עצם העובדה שמדובר באחת משכונות הדגל של העיר לוד ובאזור כל כך מרכזי עם נגישות תחבורתית והשקעה אדירה של תשתיות תומכות נדל"ן כדוגמת מוסדות חינוך, שטחי תעסוקה, תרבות, פנאי ועוד שמרוכזים בשכונה אחת מוביל לביקושים אדירים שאנו מזהים אותם גם בשוק החופשי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה