נדל"ן ותשתיות

פרויקט התחדשות עירונית בתל אביב יצא לדרך: עשרות דירות ייבנו

קבוצת גבאי תרמה את מתחם הלסינקי 24 בתל אביב המיועד להריסה, לטובת אימון מיוחד של יחידה מובחרת בצה"ל שמבצעת לוחמה בשטח בנוי בעזה. לאחר דחיית ההריסה לטובת האימונים בהסכמת הדיירים, נערך השבוע אירוע ההריסה במסגרתו נהרסו 20 דירות וייבנו 42 דירות במקומן
מערכת ice | 
התחדשות עירונית בתל אביב (צילום רועי בן נתן)
קבוצת גבאי תרמה את מתחם הלסינקי 24 בתל אביב המיועד להריסה במסגרת התחדשות עירונית, לטובת אימון מיוחד של יחידה מובחרת בצה"ל שמבצעת לוחמה בשטח בנוי שמדמה את תנאי הלחימה המאתגרים במסגרתם התמרון הקרקעי בעזה. לאחר דחיית ההריסה לטובת האימונים בהסכמת הדיירים, נערך השבוע אירוע ההריסה במסגרתו נהרסו 20 דירות וייבנו 42 דירות במקומן.
מתחילת המלחמה נערכו 5 אימונים של יחידות מובחרות במתחמי פינוי בינוי של קבוצת גבאי ברחבי הארץ. היקף ההשקעה הכולל בפרויקט עומד על כ-95 מיליון שקל והיקף ההכנסות הצפוי מוערך בכ-140 מיליון שקל. אכלוס הפרויקט צפוי להיות בתחילת שנת 2028.
דירות 2 חדרים בפרויקט בשטח של כ-50 מ"ר כולל חנייה תת קרקעית רגילה החל מ-3.5 מיליון שקל, דירת 4 חדרים בשטח של 94 מ"ר + כ-14 מ"ר מרפסת, החל מ-6.5 מיליון שקל. דירת 5 חדרים 124 מ"ר עם 12 מ"ר מרפסת, החל מ-8.5 מיליון שקל. 
אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי, מסר: "הסכמנו לדחות את ההריסה, בשיתוף פעולה עם הדיירים, על מנת לאפשר ליחידה להתאמן במתחם ואנו גאים על כך שנוכל לסייע ליחידה מצילת חיים".
עוד הוסיף גבאי: "התחדשות עירונית מקבלת בימים כאלו משנה תוקף מאחר ואנו מספקים דירות חדשות, שמהוות עבורם מקום בטוח ומוגן. הצלחנו לקבל אישורים למעל 5000 יחידות דיור בשנה האחרונה כש-9 חודשים מתוכם אנחנו בזמן מלחמה שהבהירה למקבלי ההחלטות כי בניינים עם ממ"דים הם אינם מותרות אלא דרך להציל חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה