נדל"ן ותשתיות

מרלו"ג חדש ב-50 מיליון שקל: מי שכרה את המבנה ל-7 שנים?

הסכם עם שוכר עוגן: שמן נדל"ן תשכיר מרלו"ג בשטח של כ-13 אלף מ"ר באריאל בתמורה לכ-50 מיליון שקל לתקופת השכירות שעומדת על 7 שנים
מערכת ice | 
מרלוג באריאל (צילום 3division)
חברת שמן נדל"ן מניב, הממוקדת בתחומי הלוגיסטיקה, התעשייה והאחסנה, דיווחה היום כי התקשרה בהסכם עם חברת  הלוגיסטיקה וההפצה 'עומר משלוחים' להשכרת שטח של כ-13 אלף מ"ר במרכז הלוגיסטי בפרויקט שהחברה עתידה להקים באזור התעשיה באריאל ושיכלול כ-25,000 מ"ר לשימושי לוגיסטיקה וכ-11,000 מ"ר לשימושים מסחריים.  
ההסכם הינו לתקופת שכירות של 7 שנים תמורת דמי שכירות של כ-50 מיליון שקלים לתקופת השכירות הראשונה, כאשר לשוכר קיימת אופציית הארכה לתקופת שכירות נוספת של 7 שנים נוספות. הפרויקט מצוי בשלבי תכנון מתקדמים ולקראת קבלת היתר בניה, ועד כה כבר הושכרו בו כמחצית מסך השטחים. יצוין כי חלקה של החברה בפרויקט הינו 60% והיא מחזיקה בו בשותפות עם שותפים פרטיים.

כניסת הסכם השכירות לתוקף מותנית בהתקיימותם של תנאים מתלים, ובהם קבלת היתר בניה בתוך 12 חודשים ממועד חתימת ההסכם והשלמת בניית המרלו"ג בתוך 36 חודשים ממועד קבלת היתר הבניה. תיווך בעסקה גל אדלר ממשרד התיווך גדלר.
שמן נדל"ן מקימה באריאל מתחם תעשיה ומסחר בשטח של כ-37 דונם, כאשר עליו יוקמו 25 אלף מ"ר של מרכז לוגיסטי, מתוכו 13 אלף מ"ר הושכרו בהסכם הנוכחי, וכן כ-11 אלף מ"ר של שטחי מסחר. לחברה שטח נוסף באזור התעשיה באריאל בהיקף של כ-14 דונם אשר עליו ממוקמת תחנת דלק פעילה  ושמכיל זכויות בניה נוספות.
חברת שמן נדל"ן מניב (או בשמה הקודם שמן תעשיות), הנסחרת בבורסה בת"א, מוחזקת ע"י קרן JTLV3  (22.1%) המתמחה בהשקעות נדל"ן, ע"י צביקה בן צבי (22.1%) שהינו הבעלים של חברת הלוגיסטיקה הוותיקה אורשר (22.1%) וע"י ממורנדום שבבעלות חיים פינק (44.2%) שהינו בעל השליטה המקורי בשמן ומשמש כיו"ר החברה.
בחודש יוני 2023, עם כניסת JTLV3 ובן צבי לאחזקה בחברה לצד פינק, יצרו הצדדים שותפות אסטרטגית המהווה פלטפורמה להרחבת פעילות החברה בתחומי הלוגיסטיקה והאחסנה. נכון להיום מחזיקה שמן נדלן בשבעה מתחמים המיועדים לפרויקטי נדל"ן מניב בתחומי הלוגיסטיקה והתעשיה, ביניהם חטיבת קרקע משמעותית וייחודית בעורף נמל בחיפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה