השוק

חברת הנדל"ן בשינוי ענק: זה השם החדש שנבחר לה

חברת שבירו לנד יוצאת במיתוג חדש וקמפיין שיווק ברשתות החברתיות, בעקבותיו תשנה את החברה לשם VLand. הקמפיין מוערך בהשקעה של כחצי מיליון שקל
מערכת ice | 
שוק הנדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת שבירו לנד בבעלות איש העסקים מאיר צ'צ'קס יוצאת במיתוג מחדש בקמפיין ברשתות החברתיות שיעלה במדיה בתחילת אוגוסט. בנוסף, החברה תשנה את שמה כך שיהיה עכשווי ומעודכן יותר - VLand. ההשקעה במהלך מוערכת בכחצי מיליון שקל.
שבירו לנד ידועה כחברה המשווקת פרוייקטים מבוקשים באזורים המובילים בישראל כדוגמת פי גלילות, נס ציונה, חוף התכלת בהרצליה, ח' 500 בחולון ועוד. מטרת הקמפיין הוא להרחיב את קהל האנשים שמכירים את השם והמותג יחד עם הפרוייקטים השונים אותם מציעה החברה בימים אלה. 
בנוסף, מבקשת החברה ליצור לעצמה בידול וייחודיות בשוק על היותה חברה חברה אמינה, משפחתית וכזו הנותנת מענה מלא ללקוחותיה תוך שקיפות מלאה של התקדמות הפרוייקטים, העלויות וכד'.  

מאיר צ'צ'קס. צילום: יח"צ
כזכור, רק לפני כשבועיים שבירו לנד הודיעה על רכישת ענק בעיר נס ציונה כאשר החברה רכשה מגרשים בשטח של מעל ל-40 דונם בחלקה הדרום מזרחי של העיר, כשסכום הרכישה עומד על עשרות מיליוני שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה