נדל"ן ותשתיות

מרכז לוגיסטי חדש בדרך: מי תשקיע 130 מיליון שקל?

לסיכו הודיעה למשיקיעים כי פולדמיר, חברה הבת, זכתה במכרז להקמת מתחם לוגיסטי במרכז הארץ בתמורה כוללת של כ- 130 מיליון שקל, הפרויקטים האחרונים שלה, בסך מצטבר של כ- 250 מיליון שקל, מצטרפים לצבר הפרויקטים של החברה אשר הסתכם, נכון ל 30 ביוני 2023, בסך של כ- 1.4 מיליארד שקל
מערכת ice | 
הדמייה של מרלוג (צילום יחצ)
חברת לסיכו, העוסקת בהקמה ואחזקה של פרוייקטי תשתית, אנרגיה, צנרת, הנדסה אזרחית ואיכות הסביבה, מעדכנת כי חברת הבת (100%)  "פולדמיר" זכתה במכרז להקמת מתחם לוגיסיטי עבור לקוח פרטי במרכז הארץ, הכולל, בין היתר,  עבודות הקמת מבנה ועבודות פיתוח בסך כולל של כ- 45 אלפי מ"ר, אשר במסגרתו פולדמיר תשמש כקבלן ראשי לביצוע העבודות בפרויקט.
ההתקשרות בהסכם לביצוע הפרויקט תבוצע על בסיס פאושלי, והחברה צופה כי סך הכנסות פולדמיר מביצוע הפרויקט יעמדו על כ- 130 מיליון שקל (לא כולל מע"מ). שיעור הרווח הגולמי הצפוי בפרויקט דומה לשיעורי הרווח לפיהם החברה נוהגת לתמחר פרויקטים לביצוע עבודות מסוג זה. משך ביצוע הפרויקט מוערך בפחות משנתיים מיום תחילת העבודות, ולמיטב ידיעת החברה, היא צפויה להתחיל כבר במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2023.
 
נזכיר כי בחודש יולי האחרון, חברת הבת "פולדמיר" זכתה במכרז להקמת מבנה עבור גוף בטחוני במרכז הארץ. גם במסגרת פרוייקט זה תשמש "פולדמיר" כקבלן ראשי. סך הכנסות מביצוע הפרויקט יעמדו על כ- 120 מיליון שקל (ללא מע"מ), בהתאם להתקדמות ביצוע העבודות בפרויקט בתנאי תשלום שוטפים. משך ביצוע הפרויקט מוערך בכשלוש שנים מיום תחילת העבודה. פרויקטים אלו, בסך מצטבר של כ- 250 מיליון שקל, מצטרפים לצבר הפרויקטים של החברה אשר הסתכם, נכון ל 30 ביוני 2023, בסך של כ- 1.4 מיליארד שקל.
אייל לשמן, מנכ"ל לסיכו: "אנו ממשיכים בעשייה, בפיתוח יכולות החברה ובמתן מענה ללקוחות הקיימים. הזכייה הנוכחית והזכייה מחודש יולי השנה (קבלן ראשי להקמת מרכז מבנה עבור גוף ביטחוני במרכז הארץ) בפרויקטים חשובים אלה מוכיחה שוב את הפוטנציאל של חברה הבת פולדמיר בהקמה של מבני ציבור במגזר הפרטי ופרויקטים מיוחדים ללקוחות ממשלתיים / ביטחוניים של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה