נדל"ן ותשתיות

אשתו של סטיב ג'ובס שוברת את השוק: זה התקדים שיצרה

לאחר שרכשה נכס נדל"ן ב-71 מיליון דולר, לורן פאוול ג'ובס קבעה שיא חדש ברכישת הנכס היקר ביותר בסן פרנסיסקו. השיא הקודם עמד על נכס שנקנה ב-43.5 מיליון דולר
מערכת ice |  2
סטיב ג'ובס ולורן פאוול ג'ובס (צילום shutterstock, Ben Stanfield / flickr)
לורן פאוול ג'ובס, אלמנתו של מייסד אפל סטיב ג'ובס, הציבה רף גבוה במיוחד כאשר רכשה את הנכס בסכום הגבוה ביותר בסן פרנסיסקו. פאוול ג'ובס ניסתה להסתיר את זהותה כקונה - גוף הנקרא "מיסטר רוג'רס טראסט" רכש בית פרטי ב-71 מיליון דולר. לאחר שנודע על המכירה ההיסטורית, עיתון הוול סטריט ג'ורנל ערך מחקר ומצא את זהות הקונה - אלמנתו של סטיב ג'ובס.
הבעלים הקודמים של הנכס והמוכרים, סלואן לינדמט ברנט וג'ורג' לידמן, דרשו עליו 100 מיליון דולר, כשרכשו את הנכס הם שילמו "רק" 33 מיליון דולר. העלייה המטאורית במחיר קשורה לשיפוץ מסאיבי שערכו בנכס לאחר הרכישה.
כאמור, בביצוע עסקה זו נקבע שיא חדש בנכס היקר ביותר שנרכש, השיא הקודם היה שייך לנכנס שנמכר בשנת 2021 ונמכר תמורת סכום נמוך יותר שעמד על 43.5 מיליון דולר.
קרן אמרסון שבבעלותה של פאוול ג'ובס השקיעה לפני שנתיים 50 מיליון דולר בסטארט-אפ "דיל" שמפתח מערכת שמעסיקה מרחוב עובדים במדינות זרות. קרן אמרסון הינה קרן ללא מטרות רווח שמבצע השקעות אימפקט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיהיה לה לבריאות (ל"ת)
    זובי 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אז מה?!
    אנצי!!!! 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אלה שמוכרים או בונים נדל"ן,לא מבינים כלום בנושא הזה בכלל.כי מדובר בגיאוגרפיה כלכלית וזה אומר איפה לבנות דירות,איפה לבנות תשתיות,מה יהיה רמת החיים שלך,כמה מיסים תשלם וכו'!!!! נושא מאוד מורכב שהרבה מקצועות במשק מעורבים בו,אז לכן צריך מאוד להבין בתחום הזה!!!!
    סגור