בעולם

המיזם של חברות הסטארט-אפ עם spaceX יוצא לדרך

פרויקט שאפתני של חברות הטיסה לחלל עם תעשיית הסטארט-אפ יוצא לדרך: החברות משני התחומים התאחדו וינסו להפוך את הטיסות המסחריות לחלל לנגישות יותר ומהנות יותר
מערכת ice |  1
ריצ'ארד ברנסון בדרך לחלל (צילום Virgin Galactic)
מספר חברות ענק שונות וביניהן SpaceX, בלו אוריג'ין ווירג'יניה גלקטיק התאחדו למען מיזם משותף עם מספר חברות סטארט-אפ שונות, קטנות יותר וגדולות יותר על מנת להפוך את הטיסות המסחריות לחלל לנגישות יותר ומהנות יותר.
בקפסולת הטיסה יהיו שמונה אנשים ושני אנשי צוות שיטוסו עד לסטרטוספירה - השכבה האמצעית באטמוספירת כדור הארץ. משך הנסיעה צפוי לעמוד על 6 שעות בסך הכול.  עלות כרטיסי הטיסה משתנים והם מתחילים מ-50,000 דולר ומטפסים עד ל-184,000 דולר.
ריאן הרטמן, מנכ"ל חברת הסטארט-אפ world view אמר: "בקפסולה שלנו יהיה בר מרכזי שבו אנשים יוכלו לבלות אחד עם השנים כשהם מביטים בחלל הגדול." הרטמן עוד הוסיף בחצי גיחוך  "כמובן שיהיו גם שירותים בטיסה".
ג'יין פוינטר, מנכ"לית חברת ספייס פרספקטיב שגם משתתפת במיזם השאפתני אמרה: "אין הגדרה בינלאומית למה זה חלל, אם אנחנו נעבור את גובה ה-30 קילומטר, זה יחשב שהיינו בחלל. הנוסעים צפויים להיות מעל רוב האטמוספרה, בעקבות כך הם צפויים לראות את כל הנוף מהחלון בשחור."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השטוחיסטים בפאניקה
    מיכל 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאאא אל תיקחו לנו את הפנטזיה פליזזז (:
    סגור