נדל"ן ותשתיות

הדירה ההיסטורית של בן גוריון עומדת למכירה - לא תאמינו למחיר

דירת הגן של פולה ודוד בן גוריון, אשר נבנתה בשנת 1925 וממוקמת ברחוב פינסקר שבעיר הלבנה בתל אביב, נמכרת במחיר של 24,900,000 שקל. אז מה היא מכילה, והאם היא שווה את המחיר? אז זה תחליטו אתם
מערכת ice | 
שטרות (צילום shutterstock)
חובבים היסטוריה (ובעלי חשבון בנק נדיב)? כדאי לכם לדעת שדירת הגן של ראש הממשלה הראשון ורעייתו, דוד ופולה בן גוריון, עומדת למכירה. חברת Israel Sotheby's Realty (סותבי'ס ישראל) משווקת את הנכס שנמצא ברחוב פינסקר שבתל אביב (באזור שהמכונה העיר הלבנה). רוצים לדעת בכמה? המשיכו לקרוא.
מחיר הדירה ההיסטורית אשר נבנתה כבר בשנת 1925 על יוסף אברהם ברלין עומד על לא פחות מ-24,900,000 שקל. תוכלו למצוא בדירה חלל פנים של 202 מ"ר, ו-150 מ"ר גן. יש בה שני חדרי שינה, חדר רחצה אחד ושירותים המיועדים לאורחים. כמו כן, בדירה יש מערכת בית חכם, מערכת אבטחה, והיא כוללת את אחד הדברים החשובים ביותר בתל אביב – חנייה (אחת). הדירה עברה שימור מיוחד כך שנשמרו האלמנטים של הבנייה המקורי, ועוצבה מחדש על ידי האדריכל פיצו קדם.
לאחרונה תאגיד השידור הציבורי "כאן" פרסם קטעי אודיו של אנשים המספרים על רה"מ באמצעות קטעי קול נדירים שלו מהארכיון, וזאת כחלק מפרויקט מיוחד לרגל יום העצמאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה