נדל"ן ותשתיות

מניבים קרן הריט חוגגת: ביקושים בהיקף 400 מיליון שקל

גיוס מוצלח למניבים קרן הריט החדשה: ביקושים בהיקף של כ-400 מיליון שקל להנפקות אג"ח מסדרות ב', ג' ו-ד' בשלושה מכרזים נפרדים מתוך כלל הביקושים נענתה החברה להזמנות בהיקף כספי כולל של כ-180 מיליון שקל
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
מניבים קרן הריט החדשה מדווחת הבוקר (ה') כי השלימה בהצלחה גיוס אג"ח בהיקף כולל של כ-180 מיליון שקל (172 מיליון שקל ע.נ.) במסגרת הרחבת סדרות ב', ג' ו-ד' באמצעות שלושה מכרזים נפרדים. החברה ערכה אתמול מכרז ציבורי (ללא ביצוע שלב מוסדי מקדים), במהלכו נרשמו ביקושים בהיקף כולל של כ-400 מיליון שקל. 
סדרות ב', ג' ו-ד' הינן סדרות אג"ח "סטרייט", הצמודות למדד המחירים לצרכן. שיעור הריבית המשוקלל בהנפקת שלוש הסדרות עמד על 3.07% צמוד מדד, למשך חיים ממוצע (מח"מ) של כ-5 שנים.

קודם לביצוע המכרז, מידרוג אישרה דירוג A1 לשלוש הסדרות באופק "יציב" לגיוס של עד כ-172 מיליון שקל (ע.נ.). בסך הכול, החברה תגייס כ-59 מיליון שקל (ע.נ) באמצעות הרחבה של סדרה ב', כ-30 מיליון שקל (ע.נ) באמצעות הרחבה של סדרה ג', ו-83 מיליון שקל (ע.נ) באמצעות הרחבה של סדרה ד'.
מהנהלת מניבים נמסר: "החברה מודה למשקיעים הרבים שהגישו הצעות בשלושת המכרזים. כספי הגיוס ישמשו את החברה לפעילותה השוטפת, לרבות איתור הזדמנויות השקעה נוספות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה