יח"צ

סטטיק ובן אל חתמו עם "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך היח"צ

ההרכב המוזיקלי חתם במשרד היח"צ "זאביק דרור" לניהול מערך יחסי הציבור והתדמית שלו כרקי לכניסתם לפעילות אינטנסיבית בזירה הבינלאומית: " לחשוף לציבור בישראל את ההצלחה הבינלאומית לה זוכה ההרכב ואת הבאזז המטורף שקורה סביבם בעולם"
יהודה לוינגר | 
סטטיק ובן אל (צילום sybb באדיבות גאגא בוקינג)
ההרכב המוזיקלי המצליח, סטטיק ובן אל, חתמו היום (חמישי) עם "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפילו במערך יחסי הציבור והתדמית של ההרכב וחשיפת הצלחת המותג בעולם לציבור הישראלי.
הלקוח החדש של משרד היח"צ, זכה בהרכב העשור ושלל פרסים במהלך הקריירה שלהם. בשנת 2018 הוחתמו סטטיק ובן אל על ידי איש העסקים חיים סבן על חוזה בינלאומי בחברת "סבן מיוזיק גרופ" והשיקו את הקריירה הבינלאומית שלהם עם השיר "Further Up (Na, Na, Na, Na, Na)" בשיתוף פיטבול (2020), הישג מרשים בנוף התרבות הישראלי. ההרכב מספק חווית מופע בינלאומית, מהיחידות בסוגן בישראל.
ססטיק ובן אל מנוהלים באופן אישי על ידי גאגא בוקינג בבעלותם של אורון כלפון ויואב גרוס, וחתמו עם "זאביק דרור" שנוסד בשנת 2002 ומחזיק למעלה מ-50 לקוחות מתחומי הלייף סטייל, נדל"ן, אופנה, קמעונאות, טיפוח, תרבות, קולינריה ועוד.
זאביק דרור מסר כי "מטרתנו המשותפת הנה לחשוף לציבור בישראל את ההצלחה הבינלאומית לה זוכה ההרכב ואת הבאזז המטורף שקורה סביבם בעולם. במקביל נחזק את המיצוב שלהם כהרכב המוסיקאלי המוביל בישראל עם מנעד יכולות רחב, מקורי ועוצמתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה