יח"צ

אייטם מדיה מקבלים את תקציב יחסי הציבור של דיזר בישראל

המשרד בבעלותו של יהודה שוייצר ילווה את התרחבות הפעילות בארץ של שירות הסטרימינג למוזיקה, שזה עתה השיק פלטפורמת פודקאסטים. שוייצר: "דיזר מחפשים את התוכן המקומי ורואים בשוק הישראלי פוטנציאל אדיר"
איתי פת-יה | 
יהודה שויצר (צילום יחצ)
אייטם מדיה תטפל ביחסי הציבור של דיזר (DEEZER) בישראל. משרד היח"צ של יהודה שוייצר ילווה את הרחבת הפעילות של שירות הסטרימינג בארץ.
רק בשבוע שעבר הודיעו בדיזר על השקת פלטפורמת פודקאסטים חדשה, שתכלול גם תוכן בעברית ותכניות רדיו מקומיות. מתחרותיה הגדולות של דיזר, שהוקמה עוד ב-2007, הן אפל מיוזיק וספוטיפיי והיא נחשבת לפלטפורמה הרביעית בגודלה בעולם לשירותי סטרימינג למוזיקה.
 
קראו עוד ב-ice
"פעילות דיזר בארץ רק תלך ותגדל" אומר שוייצר, "הם רואים בשוק הישראלי פוטנציאל אדיר לחברה שבמודל שלה מחפשת את התוכן המקומי".
באייטם עובדים מול לקוחות בעיקר מתחומי הטכנולוגיה, הכלכלה, והתיירות. על לקוחותיהם נמנים פנגו, בנק ירושלים, וואוי, מדטרוניק ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה