יח"צ
קרמר דוידוביץ' משיק מחלקת תוכן בשת"פ עם דפנה יודוביץ'
העיתונאית והתסריטאית תנהל את פעילות המחלקה החדשה של משרד הייעוץ התקשורתי הוותיק, שתתעסק באסטרטגיות תוכן למגוון אמצעי המדיה והפלטפורמות
משרד הייעוץ התקשורתי קרמר דוידוביץ' מתרחב ומשיק מחלקת תוכן המתמחה בבניית אסטרטגיות תוכן המבוססות על עקרונות הסיפור, למגוון אמצעי המדיה והפלטפורמות. המחלקה החדשה הוקמה בשיתוף פעולה עם העיתונאית והתסריטאית דפנה יודוביץ', שתוביל ותנהל את הפעילות.
בין שירותי התוכן שתציע המחלקה החדשה, אפשר למצוא כתיבת נאומים ומאמרים, אפיון וכתיבת תכנים לאתרים, פיתוח והפקת תוכן שיווקי למגוון המדיות, סרטוני וידאו ואנימציה, עיצוב אינפוגרפיקה, ניהול פעילות ברשתות החברתיות, הפקת עיתונים/ביטאונים, תכנים לכנסים, כתיבת ביוגרפיות של אישים וחברות, שירותי Reputation Management, ועוד.
משרד קרמר דוידוביץ' GCS עוסק בייעוץ אסטרטגי, ניהול קמפיינים ומאבקים ציבוריים, יחסי ציבור וניהול דוברות לתחומים מגוונים, והוא הוקם ב-1999 ובבעלות יפתח קרמר ואלי דוידוביץ'. בין לקוחותיו בנק ישראל, נטפים, אדמה פתרונות לחקלאות, כיל, בזן, איש העסקים בני שטיינמץ, ג'וינט ישראל ועוד.
ב-2 העשורים החארונים מילאה יודוביץ' תפקידים שונים בתעשיית התקשורת המקומי, בין השאר הייתה כתבת ופרשנית לענייני תקשורת בגלובס, כתבת מגזין בהארץ ומעריב, תסריטאית ראשית בערוץ החיים הטובים, ותסריטאית ועורכת תסריט בסדרות טלוויזיה.
דפנה יודוביץ' מסרה כי "כדי להצליח וליצור בולטות בעידן התוכן, לא מספיק לייצר עוד תוכן, אלא חייבים לייצר תוכן בעל ערך מוסף - מעניין, מעורר הזדהות, זכיר, משפיע, או במילה אחת: סיפור. חטיבת התוכן שהקמנו מתמחה בתרגום סך הערכים והמסרים של ארגון או אדם לסיפור תמציתי ומעניין, שמותאם לפלטפורמות התוכן השונות ומופץ בצורה חכמה לקהלים הרלוונטיים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.לא הבנתי, הם עושים מחלקה חדשה של תוכן? התקציבאי לא יודע לכתוב? מחלקה וזה זו הוצאה ענקית של ריהוט וכו (ל"ת)מוזר 12/2016/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.קרמר דוידוביץ יעילים ומקצוענים !!! (ל"ת)בני 11/2016/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.הם לא פשטו רגל? (ל"ת)אלדד 11/2016/28הגב לתגובה זו0 1סגור
-
לא רק שהם לא, הם גדלים ומתרחבים עם המון לקוחות חדשים (ל"ת)רוני 12/2016/11הגב לתגובה זו0 0סגור