מינויים

ועדת המינויים תאשר? זה המועמד שעשוי להוביל את חברת החשמל

בשנה שעברה סוכל המינוי של אלונה שפר - קארו, המועמדת המומלצת של השר ישראל כ"ץ לתפקיד יו"ר חברת החשמל.  כעת נחשף שמו של המועמד הבולט הבא לתפקיד - דורון ארבלי
מערכת ice | 
דורון ארבלי (צילום אלבום פרטי, shutterstock)
לאחר שבשנה שעברה שר האנרגיה והתשתיות, ישראל כ״ץ, הכריז כי המועמדת המומלצת לתפקיד יו"ר חברת החשמל היא אלונה שפר – קארו ולבסוף זו לא נבחרה בעקבות לחץ שהפעילו פעילי הליכוד נגדה, כעת נחשף שמו של אחד מהמועמדים הבולטים לתפקיד. מנהל רשות המיסים לשעבר ויו"ר חברת "שיכון ובינוי", דורון ארבלי, הינו אחד מהשמות הבולטים לתפקיד הנחשק.

על פי הפרסום של אתר "כלכליסט", הנהלת חברת החשמל אינה יציבה כבר משנת 2022. כבר מאותה שנה החלה צמרת חברת החשמל להתנדנד, זאת לאחר שיו"ר חברת החשמל, רון טל, בחר לעזוב את תפקידו. לאחר זמן מה, טל החליט לחזור לתפקיד אך זה סורב על ידי הגורמים הבכירים.  על פי הדיווח, ועדת המינויים שתתכנס בשבוע הבא, תדון בשאלה האם דורון ארבלי ראוי לעמוד בראש חברת החשמל? .
לארבלי יש עבר עשיר בהנהלת גופים ציבוריים גדולים. כזכור בשנת 2022, ארבלי מונה לתפקיד יו"ר "שיכון ובינוי" על ידי דירקטוריון החברה. בתפקידו הקודם, ארבלי כיהן כמנהל רשות המיסים, ובעקבות המינוי בשנת 2022, עזב את תפקידו.  מלבד זאת, ארבלי שימש כמנכ"ל בנק הדואר ומשנת 2018 הוא שימש כדירקטור בלתי תלוי בחברת "שיכון ובינוי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה