בארץ

ישראל כץ מברך: "מקווה שהמוסד המפואר יפיק את הלקחים"

על רקע הודעת נשיאת הרווארד כי היא מתפטרת מתפקידה, שר האנרגיה והתשתיות, ישראל כ"ץ, מתח ביקורת על התנהגותה שעוררה סערה: "כישלון מנהיגותי והתכחשות לאנטישמיות, יש להם מחיר"

מערכת ice | 
ישראל כץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
היום (שלישי), הודיעה נשיאת האוניברסיטה היוקרתית "הרווארד", קלודין גיי על סיום תפקידה. לאור הודעת ההתפטרות של נשיאת האוניברסיטה, שר האנרגיה והתשתיות, ישראל כ"ץ, פרסם את תגובתו בחשבון הטוויטר.

"קצת קונטקסט, כישלון מנהיגותי והתכחשות לאנטישמיות, יש להם מחיר", כתב השר כ"ץ. מלבד זאת, הדגיש שר האנרגיה והתשתיות כי הוא מקווה שאותה התנהלות בעלת האופי האנטישמי, שאותה קידמה הנשיאה, לא תחזור שוב בהמשך: "מקווה שהמוסד המפואר, אוניברסיטת הרווארד, יפיק את הלקחים מההתנהלות העגומה הזו".

 


אותה הודעת ההתפטרות של נשיאת הרווארד, נובעת מההאשמות על עבודת המחקר שלה, שככל הנראה כוללת העתקות רבות ממקורות שונים. לצד האשמות אלו, דבריה מעוררי המחלוקת בעלי האופי האנטישמי שהביעה בכנס החינוך שנערך באו"ם, מהווים סיבה נוספת לסיום תפקידה.
כזכור, באותו כנס שנערך באו"ם, אמרה נשיאת האוניברסיטה היוקרתית: "כשרטוריקה אנטישמית הופכת לפעולה, אז אנחנו נוקטים עמדה אבל זה תלוי בהקשר". בתגובה לדברים אלו, חברת הקונגרס סטפניק ענתה לד"ר גיי בחריפות: "זה לא תלוי בהקשר. התשובה שלך היא הסיבה שאת צריכה להתפטר".

(מתוך חשבון הטוויטר של השר ישראל כ"ץ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה