קריירה ולימודים

מחריד: נשיאות הקמפוסים בארה"ב מעודדות אנטישמיות בשידור חי

בדיון סוער שנערך בוועדת החינוך של בית הנבחרים האמריקאי בהשתתפות נשיאות אוניברסיטת MIT, פנסילבניה והרווארד, שאלה יו"ר הוועידה אליס סטפניק שאלות נוקבות, בעקבות הטענה כי הן לא עשו מספיק כדי לעצור את האנטישמיות הגואה בקמפוסים. כשנדרשו לתשובות - הן ענו בגמגום 

מערכת ice | 
צילום יוטיוב/ POLITICO
אמש (שלישי) נערכה וועדת חינוך בנושא "התנהגות מנהיגי הקמפוסים בהתמודדות עם האנטישמיות באוניברסיטאות". חברת הקונגרס סטפאניק חקרה את נשיאת אוניברסיטת הרווארד, קלודין גיי, נשיאת אוניברסיטת MIT, סאלי קורנבלוט, ונשיאת UPenn, אליזבת מגיל על פעולותיהם (המעטות מאוד) למען מניעת התפשטות השנאה בקמפוסים.
בין השאלות והתשובות הקשות שנשאלו בדיון: "מדוע האוניברסיטאות מתעלמות מקריאות לרצח עם של יהודים?" נציגות האוניברסיטאות סירבו לומר אם קריאה לרצח עם של יהודים היא בריונות והטרדה על פי כללי ההתנהגות שלהם.
תשובותיהן אפילו הרחיקו לכת כשהן אמרו שצריכה להיות "פעולה" לפני שזה ייחשב בריונות. סאלי קורנבלוט', נשיאת אונברסיטת MIT אמרה בוועדה: "שמעתי קריאות שיכולות להשמע אנטישמיות אבל זה נחשב להטרדה רק אם הקריאות חמורות".  
ליז מגיל, נשיאת אוניברסיטת פנסילבניה אמרה: "קריאה לרצח עם של יהודים זה דבר תלוי הקשר. אם האמירות יהפכו למעשים זה יכול להחשב כהטרדה". ד"ר גיי נשיאת הרווארד אמרה: "כשרטוריקה אנטישמית הופכת לפעולה, אז אנחנו נוקטים עמדה אבל זה תלוי בהקשר". חברת הקונגרס סטפניק ענתה לד"ר גיי בחריפות: "זה לא תלוי בהקשר. התשובה שלך היא הסיבה שאת צריכה להתפטר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה