מינויים

ענקית המשלוחים UPS מפטרת 12,000 עובדים: תחסוך מיליארד דולר?

ענקית השינוע והמשלוחים UPS, הודיעה כי החליטה לצאת לגל פיטורים נרחב, בעיקר בגזרת ההנהלה, זאת לאחר התחזיות המאכזבות שהציגה החברה, כמו גם העובדה שהפסידה לקוחות רבים למתחרות אמזון ו-FedEx
מערכת ice | 
UPS (צילום יח"צ)
ענקית השינוע והמשלוחים UPS, יצאה היום (שלישי) בהודעה דרמטית במיוחד לפיה היא מפטרת לא פחות מ-12,000 מעובדי החברה, זאת לאחר שבחרה הודיעו על תוכנית התייעלות במסגרתה הם מתכננים לחסוך מיליארד דולר מהעלויות. רוב הפיטורים יגיעו מתפקידים בכירים בהנהלה ועובדי קבלן.
המהלך הקיצוני של ענקית המשלוחים מגיע בעקבות תחזית מכירות מאכזבת במיוחד שהציגה, לפיה היא צופה הכנסות של בין 92 ל-94.5 מיליארד דולר השנה, זאת לעומת תחזיות האנליסטים המוקדמות שצפו הכנסות של 96.5 מיליארד דולר. גם ההכנסות של החברה בשנת 2023 היו נמוכות יחסים לציפיות, אחרי שהכניסה 91 מיליארד דולר, כ-5 מיליארד דולר מתחת לציפיות.
UPS הפסידה לקוחות רבים בשנה החולפות למתחרה הישירה שלה FedEx ולאמזון, זאת בעקבות חשש שלהם מפני שביתה של החברה. UPS ציפתה שרוב העסקים הללו יחזרו לעבוד איתה, מה שבפועל לא קרה, ורק 60% מהעסקים שהפסיקו לעבור איתה, חזרו בסופו של דבר.
סמנכ"ל הכספים ב-UPS, בריאן ניומן, מסר לאחר ההחלטה הדרמטית: "העזיבה של חלק מהלקוחות יצרה שינוי בדרך בה אנו עובדים. ציפינו שהעסקים יחזרו לעבוד איתנו, מה שלא קרה, ולכן אנחנו משנים את הדרך בה אנו פועלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה