השוק

אמזון עוקפת את המתחרות: זה התואר החדש שקטפה

כמעט 30 שנה לאחר הקמתה, תאגיד הקמעונאות המקוון הגדול ביותר בעולם, אמזון, רושם הישג נוסף וכעת הוא עוקף את המתחרות UPS ו-FedEx ומהווה כיום שירות המשלוחים הגדול ביותר בארה"ב
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
29 שנה לאחר הקמתה אמזון, תאגיד הקמעונאות המקוון הגדול ביותר בעולם רושם לעצמו שיא נוסף כאשר כעת הוא עוקף את UPS ו-FedEx ומהווה כעת שירות המשלוחים הגדול ביותר בארה"ב.
על פי חשיפה של הוול סטריט ג'ורנל, חברת FedEx, אשר פועלת גם בישראל, סיימה את החוזה שלה עם אמזון אי שם בשנת 2019, והחליטה שזה כבר לא הגיוני לרדוף אחרי העסקים של הקמעונאי המקוון.
כמו כן, גם UPS, ממשיכה להחזיק מעמד, מסתמכת על אמזון עבור יותר מ-10% מההכנסות שלה, אבל אמזון הסיטה את מרבית המשלוחים שלה ובמהלך השנים האחרונות, במקום זאת בנה רשת משלה.
אמזון מעריכה כי השנה, היא תשבור את הנתון של שנה שעברה (5.2 מיליארד חבילות) ותספק 5.9 מיליארד חבילות השנה. על פי הדיווחים, החברה הוציאה עד 100 מיליארד דולר במהלך העשור האחרון בבניית רשת המשלוחים שלה, והגבירה את מאמציה עוד יותר במהלך מגפת הקורונה. המטרה היא להיות מסוגל לספק יותר מוצרים במהירות רבה יותר ללקוחות ברחבי ארצות הברית.
לשם כך, אם אתה אמזון, אלו חדשות נהדרות. טכנית, היא מבצעת קבלנות משנה למשלוח לזכיינים שמעסיקים יותר מ-200,000 נהגים. אמזון, אולי כבר לא תלויה ב-UPS או ב-FedEx כדי להחזיר מוצרים על סף דלת הלקוחות, אבל היא תלויה באותם קבלני משנה, שרבים מהם התלוננו על תנאי העבודה שלהם. מה שמוביל לבעיה.
שירות המשלוחים של אמזון, לא חייב להתחרות באף אחד לעסקים הוא רק מספק חבילות לאמזון. זה משנה את התמריץ מבניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחות שיש להם בחירה כיצד לשלוח חבילות למסירה של כמה שיותר חבילות במהירות ובזול ככל האפשר. זה לא שילוב מצוין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה