דיגיטל וטק

אפל נגד נטפליקס? זו החברה עמה היא בוחנת שיתוף פעולה

אפל ופרמאונט, בוחנות את האפשרות לשלב את שירותי הסטרימינג שלהן. השילוב בין השתיים יוכל להביא למהפכה של ממש בשוק הסטרימינג העולמי
מערכת ice |  1
טים קוק מנכ"ל אפל (צילום טוויטר/ טים קוק, pexels)
ענקית הטכנולוגיה אפל, וחברת התקשורת פרמאונט גלובל, בוחנות אפשרות לאחד את שירותי הסטרימינג המוזלים שלהן. מסתמן כי שתי החברות שואפות להציע ללקוחותיהם, שירות משולב אשר יכולול בתוכו את שירותי הסטרימינג של שתי החברות ואף יהיה זול יותר לעומת רכישת מנוי לכל אחת מהן בנפרד.
ככול הנראה האיחוד בין השתיים רק יוכל לסייע בהוזלת מחירי המנויים בענף הסטרימינג העולמי ונכון לעכשיו ישנן חברות נוספות אשר מתכננת מהלך דומה לזו שלה אפל ופרמאונט גלובל.
לפי פרסומים, נראה כי גם ורייזון, פועלת בדומה ומתכננת להשיק גרסה משולבת אשר מבוססת פרסומות של נטפליקס, ומקס של דיסקברי, במחיר של 10 דולר לחודש במקום כ-17 דולר.
 
גם אפליקציית משלוחי המכולת אינסטקארט, דיווחה מוקדם יותר השבוע כי נכנסה לשיתוף פעולה עם Peacock של NBCUniversal במטרה לספק שירותי סטרימינג ללא עלות נוספת לכל מנויי החברה המשלמים בארה"ב.
מניות פרמאונט, נסחרות בעליות שערים בעקבות הדיווחים על האיחוד האפשרי. השילוב של התכנים של פרמאונט ואפל מהווה האירוע האחרון ברכבת הרים של אירועים גדולים בעולם הסטרימינג, החל מחסימת האפשרות לשתף סיסמאות ועד לשינויים בתמחור, כאשר החברות נלחמות לשמור ולהגדיל את בסיס המנויים שלהן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כולם נגד כולם
    אפל 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפל נגד נטפליקס מה אולך כולם נגד נטפליקס זה לא בסדר נטפליקס צריך לשלם אמון כסף לחברות הסרטים החברות חוגגים אל נטפליקס בימקום לעשים את חברות הכבלים שה גונבים אלפי שקלים מעשימים את נטפליקס מה נטפליקס עשו אפשר לחשוב כולם רוצים תחרות להוט הו יס אבל נטפליקס הי לא מתחרה לבד בה עולם כול השירותים אפל נטפליקס אמזון פריים צריך להיות גוף אחד כמו שירותי המוזיקה היה צריך לאוצי את חסמים של נטפליקס דיסני פלוס בישראל היה צריך שיהיה כול התכנים לאוצי את כול החסמים משא לא מתורגם ומשא כן מתורגם לדאוג לנטפליקס ודיסני פלוס שיהיה תוכן ספורט בה דיסני פלוס עם הולו זה שה השירות איינו זמין בה ארץ צריך שה הממשלה תתערב עם תוכן שיהיה שווה ושווה דיסני פלוס חברה הודי צריך לאחרים את חברה ההודי של דיסני פלוס ישראל לא יוצאים דופן רוצים תחרות יותר תחרות שה יצא ה hbo max שה יפיל את הוט ויס אאפשר עם קמצנות אזה הישראלים רוצים לצפות בה אלפי תכנים שיהיה מבחר לפחות לקהל שרוצה לצפות בה תוכן
    סגור