מינויים

סלקום Energy במינוי מסקרן: זה המנכ"ל החדש

רק לאחרונה עשתה מהלך ענק במשק החשמל, חברת סלקום Energy, מכריזה על המינוי של ניר יוגב לתפקיד מנכ"ל החברה. יוגב: "אני מודה לשותפים בסלקום ומשק אנרגיה על האמון והמינוי. סלקום Energy, תהיה מובילת המהפכה בשוק החשמל"

מערכת ice |  2
ניר יוגב (צילום סיון פרג')
סלקום Energy, מודיעה על מינויו של ניר יוגב למנכ"ל סלקום Energy. ניר יוגב, 50, שימש כחבר הנהלה ומנהל הפיתוח העסקי והרגולציה של סלקום ממרץ 2020 והוא מיוזמי ומקימי מיזם "סלקום Energy". ניר, בעל תואר ראשון בכלכלה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א. 
כזכור, בחודש ספטמבר האחרון, הודיעו סלקום ומשק אנרגיה, כי שיתוף הפעולה ביניהן ירשם כשותפות וכי סלקום Energy, תרכוש חשמל ירוק ממשק אנרגיה בעלות של כחצי מיליארד שקל.
בנוסף, הציבה סלקום Energy, יעד לגיוס למעלה מרבע מיליון לקוחות עד 2028. לפני כחודשיים, העניקה הממונה על התחרות פטור מאישור הסדר כובל להסכם בין הצדדים לתקופה של 5 שנים.  
ניר יוגב, מנכ"ל סלקום Energy: "אני מודה לשותפים בסלקום ומשק אנרגיה על האמון והמינוי. סלקום Energy, תהיה מובילת המהפכה בשוק החשמל, בין היתר באמצעות יצירת ההצעות האטרקטיביות והמשתלמות ביותר, אספקת חשמל ירוק מאנרגיה מתחדשת, יצירת חדשנות שתאפשר מעקב וניהול הצריכה בהתאם למאפייני הלקוחות, הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי ותעניק ללקוחות את השקיפות והיכולת להפחית את צריכת החשמל ולחסוך בעלויות החשמל מדי שנה."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני חושב שראיתי אותו משחק עוד מספר תפקידים (ל"ת)
    Ff 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מינוי ראוי
    איציק ברדה 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה להמשך השמיים הם הגבול
    סגור