השוק

דניאל ספיר מטלטל את שוק הסיבים: סלקום החלה בהרשמה לאינטרנט במהירות 5 Gb

סלקום החלה בהרשמה לחיבור אינטרנט מהיר במהירות של 5 Gb; במקביל הודיעה החברה על מבצע שיווק אגרסיבי של 119 שקל למשך 3 שנים למהירות 1Gb; דניאל ספיר: "ממשיכים לקדם את מהפכת הסיבים"
ניצן כהן |  5
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום (צילום סיוון פרג', shutterstock)
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום מטלטל את שוק האינטרנט הביתי בתשתיות הסיבים האופטיים. סלקום החלה בהרשמה לאינטרנט במהירות של 5Gb, מהירות מרשימה שעד כה לא הכרנו בישראל. במקביל השיקה החברה מבצע אגרסיבי במיוחד של אינטרנט במהירות 1Gb במחיר קבוע ל-3 שנים.
המבצע של סלקום מעניין בעיקר בשל העובדה שהמתחרים מגבילים את מבצעי השיווק שלהם למספר חודשים עד שנה מקסימום וכאן למעשה מייבא דניאל ספיר את המודל של גולן טלקום מהסלולר (מותג שבבעלות סלקום אך היה מחולל תחרות משמעותי בענף) בכך שהוא מקבע את המחיר למשך 3 שנים.

נכון להיום היכולת של סלקום מאפשרת לה לחבר 2מיליון בתי אב לרשת הסיבים שלה והיא מעוניינת לנצל את התשתית הפנויה ומכאן נובע מבצע השיווק האגרסיבי. נתון מעניין נוסף שעולה מהמבצע של סלקום הוא האפשרות שנותנת החברה להתחבר למגדיל הטווח ה-Mesh. שמאפשר חיבור של כל הבית לרשת האלחוטית, אבל בעיקר מדובר במגביר תדרים שמאפשר גישה לאינטרנט המהיר בממ"דים שהרשת הרגילה מתקשה להגיע אליהם.
סלקום מתכוונת בהמשך, להשיק אפליקציה לניהול עצמי של רשת ה WiFi הביתית, שתאפשר למשתמשים לדעת בכל זמן נתון מה קורה בבית. כך יוכלו לראות האם מישהו התחבר לרשת או נמצא בבית בזמן אמת, להגדיר רשת אורחים ולייצר בקרת הורים, לצד הגנת סייבר וממשקים נוספים. שירות שעד כה ניתן בעלות לא מבוטלת ללקוחות עסקיים.
מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר: "עם לקוחות רבים שכבר נהנים מהאינטרנט העוצמתי שלנו, אנו מזהים ביקוש אדיר לחיבור לסיבים של סלקום, שרק הולך וגובר עם התרחבות הגישה של סלקום לתשתיות הסיבים של כ-2 מיליון בתי אב בישראל. לכן אנו פועלים כל העת להביא את המוצרים החדשניים והמתקדמים ביותר, על מנת לאפשר לצרכנים להנות מאינטרנט סיבים עוצמתי, מהיר ומשתלם במיוחד. אנו כאן כדי להמשיך לקדם את מהפכת הסיבים האופטיים לטובת כלל הבתים בישראל, תוך הקפדה על מקצועיות ושירות איכותי."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    סיפורי כזב
    כזבים 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה אומר 1 ג'גה? אם זה רק בהורדה הרי שלא אתחבר לזה, אין בזה לא חידוש לא בשורה ולא שובר שוויון. אני עדיין בתשתית הישנה. כשיציעו אינטרנט סימטרי במחיר סביר אשקול להתחבר לסיבים.
    סגור
  • 4.
    אינטרנט מת
    קוסם 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מהיר הייתי מחובר שבוע וניתקתי , אינטרנט ממש לא מהיר אלף מגה שנותן בשעות הטובות 200 מגה, שהדלת סגורה יש ניתוקים , שמתקשרים לסלקום התענה שלהם שצריך לחבר כבל רשת, משבל מה צריך WiFi על זה אני משלם
    סגור
  • 3.
    זביב דרוקר
    חופש 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיפי נתנהנתן עיוור לא רואה כמה כסף יוצא מהבורסה. העיקר שלא יועמד לדין
    סגור
  • 2.
    מה בדיוק אגרסיבי ב 119 שקל לחודש?
    צרכן 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לי זה נראה לגמרי פושר. 3 שנים זה נחמד, אבל לא נועלים פה איזה מחיר רצפה. בקיצור, אני אוותר על הסיבים בינתיים. עד שיציעו לי לשדרג בלי שינוי מחיר. שזה יקרה עוד כמה שנים כשתשתית היחידה תהיה סיבים.
    סגור
  • 1.
    רציתי להתחבר לפני כחודש
    הפסדתם אותי 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המחיר לא היה אטרקטיבי יחסית למתחרות
    סגור