מינויים

חברת הסייבר הישראלית במינוי מסקרן: בכיר במקדונלד'ס העולמית מצטרף

חברת הסייבר סנטרה (Sentra) הודיעה על שני מינויים בכירים: סגן הנשיא ו-CISO של תאגיד מקדונלד'ס העולמי יצטרף כיועץ אסטרטגי לחברה, וג׳וזף הובן ימונה לסמנכ״ל המכירות (VP of Sales)
מערכת ice | 
שון מריון (צילום יחצ סנטרה)
חברת הסייבר סנטרה (Sentra), שפועלת בתחום ההגנה על מידע בענן, מודיעה היום (ראשון) על שני מינויים בחברה: שון מריון, סגן הנשיא ו-CISO של תאגיד מקדונלד'ס העולמי, יצטרף כיועץ אסטרטגי לחברה. ג׳וזף הובן ימונה לסמנכ״ל המכירות (VP of Sales). מינויים אלו מגיעים בעקבות הצמיחה של החברה ולאחר שהשלימה לפני מספר חודשים סבב גיוס A בסך 30 מיליון דולר. עד כה גייסה החברה סכום כולל של 53 מיליון דולר.
שון מריון מצטרף כיועץ אסטרטגי לסנטרה. לשון ניסיון של יותר מ-20 שנה בהובלת צוותי אבטחה בחברות Fortune 500, והוא יסייע בביסוס רשת של מנהיגי אבטחה המתאגדים סביב גישה ששמה את הדאטה במרכז (Data-Centric Security). הצטרפותו של שון תחזק עוד יותר את נוכחותה של Sentra בארה״ב, תעמיק ותרחיב את קשרי החברה עם לקוחות בשוק האמריקני.
שון מצטרף ליועצים האסטרטגיים של Sentra - דן גילרמן, שגריר ישראל לשעבר באו״ם ויו״ר Blackstone Israel, ג׳ייסון צ׳אן, לשעבר סגן הנשיא לאבטחת מידע בחברת Netflix, ודין זיסמן, מנכ״ל ומייסד-שותף של חברת Axonius.
נוסף על כך, ג׳וזף הובן ימונה לסמנכ״ל המכירות (VP of Sales) בחברה. לג׳וזף ניסיון של מעל 15 שנים בבנייה וניהול של צוותי מכירות גלובליים ובפיתוח וזיהוי הזדמנויות עסקיות ברחבי העולם. במסגרת תפקידו הובן יוביל את צוותי המכירות השונים של החברה ברחבי העולם, יהיה אחראי על אסטרטגיית המכירות ועל שיתופי פעולה עסקיים. כמו כן, הובן ישאף להגדיל את הכנסות החברה וצמיחתה וירחיב את בסיס הלקוחות של החברה ברחבי העולם. 
סנטרה מאפשרת לארגונים עסקיים מבוססי ענן ליצור תמונת מצב אמיתית ומקיפה לגבי המידע הרגיש שקיים בסביבות הענן הציבורי שברשותם וזאת כדי לאפשר להם להאיץ את הביצועים העסקיים של הארגון. בעולם בו מרכז הכובד של רוב הארגונים עובר לאחסון בענן, סנטרה מאמינה כי יש להגן על המידע הקריטי וזמינותו לארגון וכי אין הגיון רק בהגנה על תשתיות ענן או על שרתים פיזיים. הפלטפורמה של סנטרה מאפשרת לארגונים למפות, לסווג ולהגן בצורה מנוהלת וחכמה על המידע הרגיש שחשיפתו עלולה להשפיע בצורה משמעותית על  התפקוד העסקי. 
חברת Sentra, נוסדה ביולי 2021 על ידי אסף כוחן (נשיא החברה), מפקד 8200 לשעבר, יואב רגב (מנכ״ל החברה), שכיהן כמפקד מרכז הסייבר ב-8200, רון רייטר (CTO) שניהל את מרכז הפיתוח של Oracle בתל אביב, יאיר כהן (VP Product) ששימש בתפקידי product בכירים בחברות כ-Microsoft  ו-Datadog. החברה מונה 50 עובדים היושבים במטה החברה בתל־אביב, ובארה״ב.
"סנטרה התחילה את השנה בהשלמת גיוס משמעותי, וממשיכה בצמיחה ובהתרחבות על מנת להשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו", אומר יואב רגב, מייסד שותף ומנכ״ל חברת Sentra. "אנו שמחים וגאים לצרף אלינו את שון וג׳וזף, שמביאים עימם ניסיון אדיר וידע נרחב על השוק. כל אחד בתחומו יהיה בעל תפקיד מרכזי בהעמקת הנוכחות של החברה והמוצר שלה בקרב חברות בארה״ב, ובהמשך במקומות נוספים בעולם", הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה