משפט

צפו: כך עצרה המשטרה את ארבעת החשודים ברצח

לפני כחודש נורה למוות נסים חמזה, מיד לאחר מכן נפתח במצוד אחר היורים, שנגמר בימים האחרונים. בפעולה לילית בסמוך לג'נין נתפסו ארבעה אנשים נוספים. מעצרם הוארך לשבוע. בנוסף, נעצרו שני בני אדם נוספים בכפר כנא בחשד למעורבותם
מערכת ice | 
מעצר חשודים ברצח (צילום דוברות המשטרה)
לפני כחודש נרצח ביריות נסים חמזה באירוע בכפר כנא. כעת, דוברות המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי עצרה את החוליה החשודה ברצח. לפנות בוקר ביום שבת מג"ב ומשטרת ישראל פשטו על דירת מסתור בסמוך לעיר ג'נין. בדירה מצאו ועצרו ארבעה חשודים ברצח של חמזה שנמצאו במנוסה מאז יום הרצח. צפו בתיעוד מצלמות הקסדה ממהלך המעצר.
 
 תיעוד ממצלמות הקסדה של הלוחמים. קרדיט: דוברות משטרת ישראל 
על-פי החשד, ארבעת החשודים ירו או היו מעורבים בירי אל עבר מכוניתו של נסים חמזה, גבר כבן 50. בצאת השבת בית המשפט בנצרת האריך את מעצרם של החשודים, בהתאם לבקשת המשטרה, למשך שבוע. ארבעת החשודים הללו מתווספים לשני חשודים נוספים, שנעצרו בפעולה אחרת במהלך השבוע בכפר כנא, המשטרה צפויה לבקש להאריך את מעצרם בתום החקירה. 
על-פי דיווח Mako במשטרה העריכו כי חמזה נרצח כחלק מסכסוך בין ארגוני פשיעה בצפון. בחודש שעבר נמצאה גופה מבותרת בצפון, כאשר חלק אחד שלה נמצא בסמוך לבית הספר. גורמים במשטרה תיארו את הפשע כ"רצח חמור בסגנון דאע"ש. במקרה זה העריכו הגורמים כי מדובר בסכסוך בין משפחת הפשע אל חרירי למשפחת אבו לטיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה