משפט

על רקע פלילי: רצח חמור בסגנון דאע"ש בצפון, ניסיון חיסול ברחובות

ברקע ירי הרקטות מתחוללת גם מלחמה בעולם העברייני. המקרים החמורים מהיממה האחרונה: רצח חמור "בסגנון דאע"ש" בצפון הארץ, גופה נמצאה בחלקים באזורים שונים. ברחובות התפוצץ מטען חבלה ושני אנשים נפצעו 
מערכת ice | 
פיצוץ רכב רחובות (צילום דוברות משטרת ישראל)
בצל המלחמה - האירועים הפליליים ממשיכים. הבוקר (חמישי) התפוצץ רכב ברחובות. עדי ראייה סיפרו כי שמעו פיצוץ עז וראו רכב עולה באש. המשטרה חשדה כי מדובר בתאונת דרכים, אך לאחר מכן נמצאו שרידי מטען חבלה סמוך לרכב. באירוע נפצע אדם באורך קשה. אדם נוסף, שניגש להגיש עזרה, נפצע באופן קל מהאש. המשטרה ממשיכה לחקור את הנושא, המשטרה מעריכה כי ככל הנראה הרקע לאירוע הוא פלילי. 
בצפון, נמצאו חלקי גופה בשני מקומות. הגופה זוהתה בתור גופתו של רביע עריידי, בן 43. חלקה הראשון של הגופה נמצא בבוסמת טבעון בסמוך לבית ספר, כוחות המשטרה הגיעו לזירה וקבעו שמדובר בגבר והכריזו על מותו. חלקה השני של הגופה נמצא במג'אר. 
עריידי הוא בנו של שגריר ישראל לשעבר באיסלנד. באתר Mako דווח כי קצין משטרה שנכח באזור תיאר את הגופה וסיפר כי היא הוצאה להורג בסגנון דאע"ש. ככל הנראה מדובר באירוע שהוא חלק מסכסוך בין משפחת הפשע אבו לטיף וחרירי. ככל הנראה עריידי השתייך למשפחת הפשע אבו לטיף. חקירת הרצח הועברה למחוז הצפוני של המשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה