משפט

הלם בשופרסל: מי הניח מטען חבלה ברכבו של השליח?

הפשיעה החמורה בשבועות האחרונים בנתניה נמשכת, לאחר שמטען חבלה פוצץ ברכב מסחרי בעיר, וגרם לפציעתו של שליח שופרסל. אלא שמסתבר כי מדובר בטעות בזיהוי, והמטען כלל לא כוון לאותו שליח
מערכת ice | 
המטען שהונח ברכב שופרסל (צילום דוברות איחוד והצלה)
הפשיעה ברחובות ישראל ממשיכה לעלות מדרגה, זאת לאחר שאתמול (שלישי) אירע פיצוץ מטען חבלה ברכב מסחרי של חברת שופרסל בעיר נתניה, בו נהג שליח של שופרסל, מה שהביא לפציעתו של השליח שנהג ברכב, לאחר שעבריינים הניחו לו את אותו המטען.
אלא שככל שחלפו השעות התברר כי מדובר בטעות בזיהוי, וכי המטען נפץ שהונח ברכב הינו בעקבות טעות בזיהוי, והוא כוון כלפי אדם אחר. כך או כך, לאחר חקירה ראשונית נודע כי השליח כלל לא קשור לעולם הפשע. 
על פי הדיווח של כתב הפלילים של "מאקו", שמעון איפרגן, במשטרה בודקים האם מטען החבלה יועד לאחיו של השליח, שהוא אכן מוכר למשטרה. עוד בודקים במשטרה האם מאחורי הפיצוץ עומד עבריין מוכר מנתניה, שיצא למסע נקמה אחרי שלפני כשנתיים הוכה על ידי מספר אנשים, דרש פיצויים על כך - אותם לא קיבל.
זה ממש לא האירוע הראשון שקורה לאחרונה בנתניה, אחרי שבשבוע שעבר חוסל בעיר העבריין דניאל היילי, זאת לאחר שהונח ברכבו מטען חבלה רב עצמה, כאשר עדיין לא נעצרו חשודים במקרה בגלל חוסר בראיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה