משפט

ציוד מחשבים ואלפי שקלים במזומן: זוהי האסטרטגיה של עסקי ההימורים הלא חוקיים

מתחזים לעסקים תמימים ומסתירים קזינו. שוטרי תחנת נהריה פשטו על בית משחקים עברייני בעיר. המקום נסגר ל-30 בצו מיוחד. באירוע נעצרו שני חשודים: תושבי העיר בני 55 ו-26, אחד מהם בעל הנכס 
מערכת ice |  1
מועדון הימורים (צילום דוברות משטרת ישראל)
דוברות המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי עצרה את פעילותו של מועדון הימורים לא חוקיים בעיר נהריה. על פי הודעת המשטרה, חוקרי תחנת נהריה במחוז חוף פשטו על מקום ששימש כבית להימורים ומשחקים בלתי חוקיים בעיר. בעקבות הפשיטה נסגר המקום בצב מפקד המחוז ל-30 יום. 
המשטרה עצרה את בעל המקום ואת מפעיל ההימורים, שניהם תושבי נהריה בני 26 ו-55. בנוסף למעצר, נתפסו מחשבים ואלפי שקלים במזומן. המשטרה הודיעה על כוונתה לבקש את הארכת המעצר של שני החשודים בבית המשפט. 
על-פי דוברות המשטרה, הפעולה האחרונה היא עליית מדרגה במלחמה שמנהלת משטרת ישראל מול מועדוני ההימורים הלא חוקיים. במשטרה מבטיחים כי יצליחו להגיע אל כל העסקים שמציגים את עצמם בתור כעסקים לגיטימיים ולמעשה מנהלים בתי הימורים ומשחקים בלתי חוקיים מאחורי הקלעים. "משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה במאבק כנגד פעילות עבריינית של הימורים בלתי חוקיים", נמסר בהודעה, "ותגיע לכל אותם מקומות המוסווים כעסקים תמימים ואשר למעשה מנהלים במקום פעילות עבריינית ענפה של הימורים בלתי חוקיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצם זה שסגרו ל 30 יום
    אזרח 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא בכלל..... זה מסריח
    סגור