בעולם

טרגדיה: אותרו גופותיהם של הישראלי בן ה-37 וזוגתו הדוגמנית

לאחר שמכוניתם אותרה שרופה בצד הדרך בפיליפינים, החלו החיפושים אחר הישראלי בן ה-37 ובת זוגו הדוגמנית המקומית. כעבור שבועיים, למרבה הטרגדיה, גופותיהם אותרו בידי צוותי החיפוש המקומיים
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אירוע חריג ועצוב התרחש לאחרונה בפיליפינים, אירוע שהסתיים בבשורה קשה על מותם של יצחק כהן, ישראלי בן 37 ובת זוגו, דוגמנית מקומית בת 26. הסיפור הקשה החל לפני כשבועיים, כאשר אותרה מכונית שרופה בצד הדרך במדינה ולאחר בדיקה קצרה, התברר כי המכונית שייכת לכהן וזוגתו.
מיד החלו החיפושים אחר השניים שהוגדרו כנעדרים, חיפושים ארוכים שנמשכו שבועיים שלמים, עד שאתמול (שבת) בישרו הכוחות המקומיים על מציאתם אך למרבה הצער, שניהם היו ללא רוח חיים. משרד החוץ הישראלי מעורב בסידורי הבאת גופתו של כהן ארצה.
על פי חקירת המשטרה, השניים עשו את דרכם לעיר קאפאס שבמחוז טארלאק בפיליפינים, שם תכננו פגישת עסקים עם אדם ממנו היו מעוניינים לרכוש נכס. מיד עלה החשד כי אותם אנשים מעורבים בכך, אך במשטרה המקומית הודיעו תוך זמן קצר מפתיחת החקירה כי הם בדקו את הנושא, חקרו את אותם אנשים שאמורים היו להיפגש עמם וטענו כי ההצהרות שלהם אומתו ואין חשש כי הם מעורבים בדבר מותם של השניים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה