מינויים

הסטארטאפ הישראלי Jit.io ממנה סמנכ"לית מוצר חדשה

בתפקידה החדש, אורית גולובינסקי תוביל את פיתוח המוצר של Jit, ופלטפורמת DevSecOps Orchestration
מערכת ice | 
אורית גולובינסקי (צילום לירון וייסמן)
חברת הסייבר ג׳יט (Jit), המפתחת פלטפורמה אשר מאפשרת למפתחים לממש בקלות אסטרטגיית DevSecOps מהשלבים הראשונים של פיתוח אפליקצית בענן, מודיעה על מינויה של אורית גולובינסקי לתפקיד סמנכ״לית מוצר. אורית מביאה עמה ניסיון עשיר בניהול מוצר. בעברה כיהנה בתפקידים מובילים בחברות סייבר סקיוריטי וחברות המפתחות מוצרים למתכנתים בניהן GitLab ו- Cellebrite.
בתפקידה החדש, אורית תוביל את פיתוח המוצר של Jit, ופלטפורמת DevSecOps Orchestration.
 
בתפקידה האחרון כמנהלת מוצר ב-GitLab, הייתה אורית אחראית על ניהול צוות גדול של מנהלי מוצר בתחום  ה-Dev, הכולל מספר צוותים אשר עבדו על פלטפורמת DevOps- והתעסקו בניהול קוד מקור, סקירת קוד, אימות והרשאה, ועוד. לאורית ידע נרחב בכל הנוגע לבניית פלטפורמות CI/CD. בעברה אף שימשה אורית כמנהלת תשתיות מו"פ וכמנהלת אבטחת איכות, ב-Cellebrite. בתפקידים אלו, הייתה אחראית על ניהול צוותי התשתיות, הובלת תהליכי DevOps, כמו גם פיקוח על צוותי אבטחת האיכות.
בנוסף על תפקידה אורית משמשת כשגרירה בארגון Devops Institute  המנגיש את תחומי ה- Devops לקהילות הפיתוח.
"הצוות של Jit עושה עבודה אדירה בבניית פלטפורמת DevSecOps המאפשרת למפתחים לשלב אבטחה כבר בשלבי פיתוח הקוד בצורה יעילה", אמרה אורית גולובינסקי. "עכשיו, יותר מתמיד, יש צורך לייעל את תהליך ה-DevSecOps ולאפשר למפתחים לקחת בעלות על אבטחת המוצרים שלהם. בכדי שאבטחת המוצר תצליח, יש לשלב אותו כחלק אינטגרלי כבר בשלבי הפיתוח. אני מצפה לעבוד עם הצוות המוכשר ב-Jit, להמשיך להניע חדשנות בתחום ה-DevSecOps, לממש את הפלטפורמה בצורה היעילה ביותר ולאפשר לחברות לאמץ שיטות אבטחה חדשניות כבר בתהליכי הפיתוח."
"אנו נרגשים לקבל את אורית ל-Jit כסמנכ"לית המוצר החדשה שלנו", אמר צחי שפסה, מנכ"ל משותף ומייסד שותף של Jit. "ניסיונה הרב והרקורד המוכח שלה בהנעת חדשנות במוצרים יהיו יקרי ערך ככל שנמשיך לצמוח ולהרחיב את הפלטפורמה שלנו. אורית מביאה איתה יכולות גבוהות  בכל הנוגע למה שנדרש כדי לבנות מוצר המותאם למהירות העבודה של המפתחים. ושילובה יאפשר לנו להוביל בחדשנות וביזמות של הפלטפורמה המפותחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה