מינויים

יניר מערכות במתיחת פנים: אלו שני המינויים החדשים בקבוצה

 איתן ברקוביץ' מונה לסמנכ"ל מכירות וחן יחיד מונתה לסמנכ"לית הכספים.  חן יחיד הינה כלכלנית ורואת חשבון, בוגרת אוניברסיטת בר־אילן, ובעלת תואר שני בחשבונאות. איתן ברקוביץ' כיהן כמנהל מכירות צפון של החברה בשמונה השנים האחרונות
מערכת ice | 
חן יחיד (צילום יחצ)
בימים אלו בוצעו שני מינויים בכירים בקבוצת יניר. איתן ברקוביץ' מונה לסמנכ"ל מכירות וחן יחיד מונתה לסמנכ"לית הכספים. חן יחיד הינה כלכלנית ורואת חשבון, בוגרת אוניברסיטת בר־אילן ובעלת תואר שני בחשבונאות.
לפני כן ומאז 2006 כיהנה יחיד במספר תפקידים בתחום הכספים ובהם כמנהלת כספים בחברה הנסחרת בנסד"ק ובחברה המשלבת תיירות קמעונאות ונדל"ן. בתפקידה כסמנכ"לית, תנהל יחיד את אגף הכספים ותהיה אחראית על כלל הפעילות הפיננסית של הקבוצה, כולל ניהול שוטף ובקרה של מחלקת הכספים, ותהיה שותפה לבנית האסטרטגיה הפיננסית והעסקית של הקבוצה.
איתן ברקוביץ' כיהן כמנהל מכירות צפון של החברה בשמונה השנים האחרונות. במסגרת תפקידו היה אחראי על כלל הפעילות העסקית של החברה בצפון המהווה נידבך חשוב בסך הפעילות של החברה. בתפקידו כסמנכ"ל יהיה ברקוביץ' שותף לבניית האסטרטגיה העסקית, פיתוח עסקי וניהול המכירות של החברה ברמה הארצית.
קבוצת יניר בניהול המנכ"ל גיל ואקס פועלת באמצעות 4 חברות בת:
- יניר מערכות בע"מ - העוסקת ביבוא מוצרי חשמל ביתיים תחת שם המותג Fujicom.
- פוג'יקום בע"מ - העוסקת במוצרי אלקטרוניקה ומוצרים בתחום הטיפוח האישי.
- אייץ.אר סוכנויות בע"מ - העוסקת בתחום ה-IT, מוניטורים, מסכי LFD מסכי מגע, קירות וידאו ומסכי LFD.
- תמרין מלונות בוטיק (ראש פינה ופאפוס קפריסין).

קבוצת יניר נוסדה בשנת 1992 על ידי ורד ואלי קמחי מייצגת בישראל חברות רב לאומיות כגון NEC ,PFU ,TOSHIBA (Kioxia) ,Vestel,Richo ,Fujicom ו-Fujitsu סורקים. הקבוצה מעסיקה כיום כ-70 עובדים ומחזור מכירותיה ב 2022 היה כ-195 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה