מינויים

פירמת BDO רכשה את חברת הייעוץ הטכנולוגי מטאור

זרוע הייעוץ של פירמת BDO ישראל, BDO Consulting, רכשה את חברת הייעוץ הטכנולוגי מטאור. כחלק מתהליך המיזוג מצטרפים ממטאור מספר עובדים בכירים ובראשם איל אורגד, מנכ"ל מטאור
מערכת ice | 
מטאור מיזוג (צילום BDO)
BDO Consulting, זרוע הייעוץ של פירמת BDO ישראל, רכשה את חברת הייעוץ הטכנולוגי מטאור, ופעילות החברה מוזגה לתוך חטיבת הייעוץ הטכנולוגי של BDO. איל אורגד, מנכ"ל מטאור, יצטרף כשותף בפירמה וינהל את חטיבת הייעוץ הטכנולוגי של BDO.
רו"ח ירון פלד, שותף ומנהל BDO Consulting, מסר: "חברת מטאור מביאה עמה ניסיון רב שנים, מומחים מהשורה הראשונה והתמחויות יוצאות דופן שיאפשרו לנו להעמיק ולהרחיב את סל השירותים של קבוצת הייעוץ הטכנולוגי של BDO. החיבור עם מטאור יאפשר לנו לספר הצעת ערך ייחודית עבור לקוחותינו בשוק הישראלי. השלמת המיזוג מהווה אבן דרך משמעותית עבורנו במסע ליצירת מותג מוביל בתחום הייעוץ הטכנולוגי בישראל ובעולם. בכוונתנו להפוך את קבוצת הייעוץ הטכנולוגי של הפירמה למותג המוביל בישראל".  

איל אורגד, מנהל חטיבת הייעוץ הטכנולוגי של BDO, אמר: "החיבור של מטאור עם BDO הוא צעד חשוב עבורנו במימוש ההחלטה להפוך מחברת בוטיק לפירמת ייעוץ גדולה עם עשרות יועצים טכנולוגיים ועם נוכחות בכל מגזרי המשק הישראלי. בכוונתנו לנצל את נכסי הפירמה ואת רשת ההפצה שלה כדי להציג שיעור צמיחה דו ספרתי בכל אחת מהשנים הקרובות, תוך חדירה למגזרים חדשים עבורנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה