מינויים

איתי לוי הופתע: זו הפרטנרית החדשה שהוא קיבל

שי המבר היא שתקבל את הקרדיט בתפקיד החשוב במחזמר במקום עמית פרקש שבהיריון שני. החוזה בין הצדדים צפוי להיחתם בקרוב, כאשר היא כבר החלה ללמוד את הטקסטים וצפויה להתחיל חזרות בקרוב
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום פייסבוק/ איתי לוי)
הקאסט בהצגה 'קזבלן' בכיכובו של איתי לוי ממשיך להשתנות. אחרי שהשחקן עופר חיון, לו תפקיד חשוב בהצגה של תיאטרון הבמה נפצע במהלך טיול שלו בחופשה בסרי לנקה והוא נותח שם לפני שהוטס לישראל להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב ואחרי שעמית פרקש הודיעה כי היא בהיריון, היום (רביעי) דווח מי המחליפה שלה.
בהפקה תרו אחר מחליפה לזמן שבו פרקש תצא לחופשת לידה ובוגרת "בית ספר למוסיקה" ו"הכוכב הבא", שי המבר היא שתקבל את הקרדיט בתפקיד החשוב במחזמר. החוזה בין הצדדים צפוי להיחתם בקרוב, כאשר היא כבר החלה ללמוד את הטקסטים וצפויה להתחיל חזרות בקרוב.
בבית החולים מספרים כי מצבו של חיון טוב לאחר הפציעה באצבעות רגליו, אבל הוא יוחלף על ידי השחקן ויקטור סבג בהצגה, כאשר הוא ינסה להחלים באופן מלא בתקופה הקרובה בטרם יחזור אל הבמה להמשך ההופעות. בעקבות פציעתו של חיון, ככל הנראה לוי יצטרך להרים הילוך בהצגה ולהופיע יותר מבעבר, כאשר חיון, איתו חלק את התפקיד, לא יוכל להופיע בזמן הקרוב. כאמור, ויקטור סבג ייכנס גם הוא לרוטציה במקומו של חיון, אך סביר שלוי ייאלץ להשקיע מעצמו יותר.

יש לציין כי הזמר איתי לוי זכה למלא את התפקיד ששמור למובחרים ביותר. מדובר באחד התפקידים האייקוניים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע הישראלי, והגרסת המחזמר החדשה של התיאטרון הלאומי מעוררת הרבה סקרנות, כאשר ללוי אין רקע של שחקן וגם לא למד בבית ספר למשחק.
את קזבלן, הסרט מאת יגאל מוסינזון ודובי זלצר, מביים בגרסה הבימתית אלדר גוהר גרויסמן והוא יוצג החל מחודש נובמבר באולם הבימה וברחבי הארץ בהשתתפות להקת שחקנים ורקדנים תחת ניהולו המוזיקלי של טל בלכרוביץ' וכמובן הזמר בראשו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה