תרבות ופנאי

איתי לוי ויתר על מיליונים וזו ההפתעה שקיבל בתיאטרון

הזמר שוויתר על סכום של כ-6 מיליון שקל עבור התפקיד של קזבלן בתיאטרון, זכה לביקור מחבר הכנסת יואב גלנט שנכח באולם המתין לו מאחורי הקלעים ובירך אותו על תצוגת משחק מרשימה
מערכת ice |  5
איתי לוי (צילום עופר חגיוב)
למי יש יותר כבוד? אמש (שבת) הזמר איתי לוי הופיע בתיאטרון הלאומי הבימה עם 2 הצגות רצופות של ״קזבלן״. בסיום ההצגה השנייה חיכתה לו הפתעה- חבר הכנסת יואב גלנט שנכח באולם המתין לו מאחורי הקלעים ובירך אותו על תצוגת משחק מרשימה.  בנוסף, נכחו בהצגה פנינה ומשה אדרי שלא החמיצו אפשרות לצילום משותף. 
אחרי תקופה ממושכת של חזרות ועם התרגשות אדירה יצאה לדרך הגרסה החדשה למחזמר "קזבלן" של תיאטרון הבימה ותיאטרון השעה הישראלי - שחוזר לבמות לרגל 75 שנים למדינת ישראל ו-50 שנים לסרט הישראלי המצליח בכל הזמנים. מדובר באחד התפקידים האייקוניים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע הישראלי, וגרסת המחזמר החדשה של התיאטרון הלאומי מעוררת הרבה סקרנות.

אמנם לוי רגיל להופיע על הבמות הגדולות ביותר בארץ ולמלא אולמות גדולים יותר משל התיאטרון הלאומי, אך עדיין ולמרות שבחודש האחרון כבר הספיק להופיע על בימת הבימה עם מספר הצגות, ההתרגשות שלו בשיאה.

קרדיט: מושיקו זיו
רק לאחרונה נודע כי הזמר ויתר על מיליוני שקלים כדי להשקיע את זמנו בתפקיד 'קזבלן'. רק כדי לסבר את האוזן, הופעה פרטית של לוי בחתונות ואירועים היא בעלות של כ-80 אלף שקל בסך הכל ועבור הופעה שלו באירועי חברה צריך להכין צ'ק של כ-250 אלף שקלים, מה שמסתכם בהערכה של כ-6 מיליון שקל בסך הכל
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימצא את הבחורה לעתיד במהרה שיזכה להיתחתן להיות מיתחת לחופה
    סגור
  • 4.
    די, מספיק.
    סיגל 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 13
    איתי לוי מתחיל להמאס עם סיפורי ויתר על מיליונים, על הבן המסור לאימו, על המרצדס הנוצצת יד שניה שלו, על הבחורות שעוזבות את השרוט אחת אחרי השניה, המחגנה שרוט וקצת משוגע, בקטע טוב, לא כן חברי הביצה?
    סגור
  • 3.
    קזבלן
    Nikol 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרבה מים ייזרמו בנהר עד שמישהו ייככנס לנעלים של יטרם גאון. האמת לא מבינה על מה המהומה? 80 אלף משלמים להופעה? אפשר לחשוב איזה קול / נוכחות יש לאיתי לוי? Unbelievable.. כן..הרוב קובע!!!
    סגור
  • 2.
    קזבלן
    Nikol 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרבה מים ייזרמו בנהר עד שמישהו יי9כנס לנעלים של יטרם גאון. האמת לא מבינה על מה המהומה? 80 אלף משלמים להופעה? אפשר לחשוב איזה קול / נוכחות יש לאיתי לוי? Unbelievable.. כן..הרוב קובע!!!
    סגור
  • 1.
    אין עליו בעולם!!!
    שרופה על איתיוש 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מלך מגיע לו הכל אלוף נשמה טובה גאה בו מאוד!!!
    סגור