מינויים

הסטארט-אפ הישראלי אקטיבפנס בשני מינויים חדשים

חברת אקטיבפנס פועלת על מנת להגן על הפלטפורמות והמשתמשים שלהן מפני התנהגות ותוכן זדוני ברשת כמו בטיחות וניצול ילדים, טרור, דיסאינפורמציה ודברי שטנה
מערכת ice | 
מייקל פארקר (צילום יחצ, vecteezy)
מצטרפים להצלחה: הסטארט-אפ אקטיבפנס המוביל לניטור תוכן זדוני ברשת, מודיע היום (יום א', 29.01), על מינויהם של מייקל פארקר ל-CMO ואסף אוחנה ל-CPO של החברה. במסגרת תפקידם, יוביל פארקר את מהלכי השיווק בחברה ויעבוד בצמוד למחלקת המכירות בהתאם לאסטרטגיות השיווק שנקבעו, ואוחנה יוביל את הפיתוח של קשת המוצרים שהחברה מובילה כמו גם את אסטרטגיית הפתרון השלם לתחום ה- Trust and Safety. חברת אקטיבפנס פועלת על מנת להגן על הפלטפורמות והמשתמשים שלהן מפני התנהגות ותוכן זדוני ברשת כמו בטיחות וניצול ילדים, טרור, דיסאינפורמציה ודברי שטנה. באמצעות ניטור וניתוח תכנים מספקת אקטיבפנס את הפתרון השלם לצוותי אמון ובטיחות בחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם.
פארקר, מתגורר בפאלו אלטו שבמדינת קליפורניה בארה"ב, הינו יזם ותיק ובעל ניסיון של למעלה מ-20 שנים בשיווק וסטורי-טלינג בעולם ההייטק. בעברו שימש כ-CMO בחברת ההייטק Armis והוביל אותה לשווי של למעלה מ-2 מיליארד דולר. לפני כן הקים סטארטאפ בשם Zamurai אותו מכר בשנת 2014 וכן עבד ב-Symantec בניהול שיווק ארגוני על פני היצע של 4 מיליארד דולר. אוחנה, מתגורר בגן חיים, בעל ניסיון של כ-20 שנה בניהול מוצרים ופיתוח אסטרטגיה. חזר לישראל לאחר 12 שנים בעמק הסיליקון ובעברו שימש בתפקידי ניהול בכירים בחברת אינסטכרט, חברת משלוחים ממרכולים שהגיעה לשווי של כ-40 מיליארד דולר, באפוורק פלטפורמת לגיוס פרילנסרים שהונפקה ב-2018 ובאלטו, בית המרקחת הדיגיטלי הגדול בארה״ב.
סמנכ״ל השיווק (CMO), מייקל פארקר מסר: "אני מאמין במטרה של אקטיבפנס לטפל בתוכן הזדוני הפרוס ברחבי הרשת ומשפיע על המשתמשים. אני שמח וגאה להצטרף לחברת אקטיבפנס ולעמוד בראש מערך השיווק של החברה. אני בטוח שיחד עם נועם שוורץ, מנכ"ל אקטיפנס ושאר ההנהלה, נוביל את החברה להישגים חדשים ולצמיחה בינלאומית רחבה.״
סמנכ״ל המוצר (CPO), אסף אוחנה מסר: "אני שמח להצטרף לצוות של אקטיבפנס וגאה להוביל מוצר שנלחם בתוכן זדוני ברשת. אנו נמצאים בתקופה ייחודית בה פלטפורמות אינטרנט נדרשות לפיקוח ועמידה ברגולציה עבור התכנים שהן מעלות. אני מאמין כי המוצר של אקטיבפנס המשלב טכנולוגיה מתקדמת ומומחים, מספק את המענה המלא לכך. אני סמוך כי מצפה לנו עתיד מזהיר, דבר אשר ישפיע על ההתנהלות של כל אחד מאיתנו ברשת".
מנכ"ל אקטיבפנס ושותף מייסד, נועם שוורץ מסר: "מייקל ואסף הם שני יזמים מצליחים, כל אחד בתחומו. אני בטוח שמייקל שמצטרף אלינו מקליפורניה עם ניסיונו הרחב בתחום השיווק בסטארט-אפים בינלאומיים יחד עם אסף, המומחה בתחום ניהול ופיתוח מוצרים יובילו אותנו להישגים חדשים. אנחנו גאים לצרף אותם לצוות הנהלת החברה ובטוחים כי יתרמו רבות למטרה שלנו לשמור על האינטרנט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה