מינויים

שיהיה במזל: מונה סמנכ"ל כספים חדש בקבוצת קלי

סוכנות ההסדרים הפנסיונית והפיננסים העצמאית הגדולה בישראל, הודיעה היום על מינויו של רו"ח רוני אלרואי לתפקיד סמנכ"ל כספים וחבר הנהלה
מערכת ice | 
רוני אלרואי (צילום מיכאל פיש)
קבוצת קלי, סוכנות ההסדרים הפנסיונית והפיננסים העצמאית הגדולה בישראל, הודיעה היום על מינויו של רו"ח רוני אלרואי לתפקיד סמנכ"ל כספים וחבר הנהלה. אלרואי יחליף בתפקידו את רו"ח אבי לוי שמונה לנהל את קלי פרימיום. במסגרת תפקידו אלרואי יהיה אחראי על ניהול המערך הכספי והחשבונאי של קבוצת קלי, ניהול תזרים החברה, והפעילות מול הבנקים, ניהול חשבי עמלות והתחשבנויות מול בתי השקעות וחברות ביטוח ועוד.
רוני אלרואי, רואה חשבון במקצועו הינו בעל ניסיון רב בתחום הכלכלי ומילא שורה של תפקידים בכירים. בתפקידו האחרון כיהן אלרואי כמנכ"ל חברת נתיב אקספרס תחבורה ציבורית, קודם לכן כיהן כיו"ר ובעלים משותף של חברת עמדה מחקר כלכלי, כיועץ פיננסי לבנק ישראל, סמנכ"ל כספים בחברת כלל פיננסים וכחשבונאי הראשי באגף החשב הכללי במשרד האוצר. אלרואי בוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות ומוסמך במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן.
אבי מור, מנכ"ל קבוצת קלי: "הניסיון הרב שרוני מביא עימו יתרום רבות לקידום הקבוצה ולהשגת היעדים העסקיים שהגדרנו לשנים הבאות. אני שמח על הצטרפותו לקבוצת קלי ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה