מינויים

קבוצת הנדל"ן יוסי אברהמי עם מינוי חדש ומבטיח

קבוצת הנדל"ן יוסי אברהמי הכריזה הבוקר (שלייש) על מינויה של לירז זמשטיין לתפקיד סמנכ"לית ההתחדשות עירונית ופיתוח עסקי של הקבוצה 
מערכת ice | 
לירז זמשטיין (צילום ענת קזולה)
קבוצת יוסי אברהמי הכריזה הבוקר (שלישי) על מינויה של לירז זמשטיין בת ה- 35 לתפקיד סמנכ"לית התחדשות עירונית ופיתוח עסקי בקבוצה. ב-5 השנים האחרונות שימשה זמשטיין כמנהלת פיתוח עסקי ובקרה תקציבית בקבוצה. בעבר עבדה בחברת ייעוץ הנדל"ן "פז כלכלה והנדסה" במשך כ-7 שנים בתפקידים שונים במחלקות יעוץ וכלכלה, שמאות מקרקעין ודוחות אפס.
במסגרת תפקידה כמנהלת פיתוח עסקי ובקרה תקציבית עסקה רבות בפרויקטים של התחדשות עירונית בקבוצה. זמשטיין הייתה מעורבת בכל העסקאות שבוצעו בקבוצה בשנים האחרונות בהן רכשה הקבוצה קרקעות בעסקאות מורכבות מול מנהל מקרקעי ישראל, חברות נדל"ן, יזמים פרטיים, עסקאות קומבינציה והתחדשות עירונית.
 
צחי דידי, מנכ"ל קבוצת יוסי אברהמי, התייחס למינויו ומסר: "לירז הייתה הבחירה הטבעית של הנהלת הקבוצה מאחר והידע, הניסיון והיכולות המקצועיות והאישיות שלה הוכיחו את עצמם בעבר ואין לנו ספק כי תמשיך ליזום ולהוביל את הקבוצה להישגים משמעותיים אשר יתרמו רבות להמשך צמיחתה ולחיזוקה של הקבוצה כמובילה בענף הנדל"ן בכלל ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה