מינויים

מנכ"ל ארגון העיתונאים עוזב אחרי 5 שנים: זו מי שתמונה במקומו

מיכל גרא מרגליות מונתה למנכ"לית ארגון העיתונאים והעיתונאיות ותיכנס לתפקיד בתחילת נובמבר. תחליף בתפקיד את אלי גרשנקרוין שהודיע על סיום תפקידו לאחר יותר מחמש שנים בארגון
מערכת ice | 
מיכל גרא מרגליות (צילום ארגון העיתונאים)
מיכל גרא מרגליות מונתה למנכ"לית ארגון העיתונאים והעיתונאיות ותיכנס לתפקיד בתחילת נובמבר. כך נודע היום (רביעי). גרא מרגליות בעלת ניסיון משמעותי בניהול ארגוני חברה אזרחית ובעלת היכרות מעמיקה עם עולם יחסי העבודה. בתפקידה האחרון ניהלה גרא מרגליות את שדולת הנשים בישראל. גרא מרגליות תחליף בתפקיד את אלי גרשנקרוין שהודיע על סיום תפקידו לאחר יותר מחמש שנים בארגון. 
גרשנקרוין ניהל את ארגון העיתונאים והעיתונאיות מהרגע שהוקם כארגון עצמאי מחוץ להסתדרות, הוביל את תהליך היציאה והעברת הייצוג של כלי התקשורת. בין הנושאים המרכזיים שהוביל בתקופת כהונתו: הסכמים קיבוציים רבים, לרבות ההסכם הקיבוצי הרחב בתאגיד השידור, המאבק המוצלח נגד הפגיעה בעצמאות התאגיד והמאבק הציבורי נגד מינויה של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חדשות 13. 
כמו כן, בתקופת כהונתו ארגון העיתונאים והעיתונאיות התבסס מבחינה כלכלית והרחיב את סל השירותים שהוא מספק לחבריו, לרבות סיוע נפשי בעקבות ה-7.10 ופתיחת קרן סולידריות לסיוע פיננסי לעיתונאים הזקוקים לכך.
יו"ר ארגון העיתונאים והעיתונאיות אלירן חיאט, מסר כי: "אני מברך בחום על מינויה של מיכל גרא מרגליות לתפקיד מנכ"לית הארגון. בעת שבה חופש העיתונות נמצא תחת מתקפה, אני משוכנע כי ניסיונה של מיכל והידע הרב שלה יסייע לנו להגן על העיקרון החשוב הזה. אני מצפה לשיתוף פעולה פורה עמה, ואני בטוח כי ביחד נצליח להוביל את הארגון להישגים משמעותיים. אני רוצה להודות למנכ''ל היוצא אלי גרשנקרוין, שהוביל את הארגון להישגים חסרי תקדים, והפך אותו למוביל בתחום העיתונות. תחת הנהגתו הנחושה, השגנו הסכמים קיבוציים משמעותיים והגנו על חופש העיתונות".
מנכ"ל ארגון העיתונאים והעיתונאיות היוצא אלי גרנשקרוין, מסר: "חמש שנים של עשייה משמעותית בארגון מגיעות לסיומן. אני גאה בהישגים שהובלנו יחד, מחתימה על הסכמים קיבוציים וחיזוק מעמדם של העיתונאים ועד להגנה על חופש העיתונות בישראל. הארגון הפך לכוח משמעותי בענף התקשורת, וזאת בזכות המסירות והנחישות של כל אחת ואחד מחברי הארגון. אני מאחל הצלחה רבה למיכל גרא מרגליות בתפקידה החדש, ובטוח כי תוביל את הארגון להישגים חדשים ומשמעותיים. אני מודה לכל העיתונאים והעיתונאיות על האמון והשותפות לאורך הדרך, ומאמין כי הארגון ימשיך להיות הקול החזק והמשמעותי של העיתונות החופשית בישראל".
מיכל גרא מרגליות, מסרה כי: "אני גאה להיכנס כמנכ"לית לבית של כלל העיתונאים והעיתונאיות בישראל. תחום העיתונות עובר שינויים משמעותיים בארץ ובעולם, ומתמודד עם שינויים כלכליים, הצורך בהתמקמות מחדש בעולם של רשתות חברתיות ובעיקר - מאבק במתקפות פופוליסטיות, שלא פעם מתבססות על פייק ניוז. במציאות כזו, יש לארגון העיתונאים והעיתונאיות חשיבות מיוחד לחיזוק ענף התקשורת בישראל והדמוקרטיה הישראלית ובחיזוק החברים והחברות בו. אני מודה לועד המנהל של הארגון על האמון והבחירה בי לתפקיד חשוב זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה