מינויים

חברת "אפי קפיטל" מציגה שינויים בצמרת: זה סמנכ"ל הכספים החדש

חברת "אפי קפיטל" מודיעה על מינויו של מטי גולדשמידט לתפקיד סמנכ"ל כספים החברת הבת "אפי קפיטל בנייה". מטי גולדשמידט: "אני מאמין שהניסיון והידע שצברתי יאפשרו לי לתרום ולקדם את אפי קפיטל בניה והמטרות העסקיות שלה"

מערכת ice |  1
גיוס עובדים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שבחודש שעבר דיווחה חברת הנדל"ן על התוצאות הכספיות העולות מהדו"ח הרבעוני והכריזה כי מתחילת השנה נמכרו 645 יחידות דיור חדשות, מהלך שהניב לה מיליוני שקלים, חברת "אפי קפיטל" עולה שוב לכותרות. חברת הבנייה מודיעה על הרחבת צוות ההנהלה הבכירה זאת על ידי קידומו של מטי גולדשמידט לתפקיד סמנכ"ל כספים בחברת הבת של "אפי קפיטל". 
לגולדשמידט ניסיון של כ-12 שנים בענף הנדל"ן, זאת לאחר ששימש בעבר כמנהל כספים, חשב ראשי וחשב בחברות ICR, תדהר ואופק החזקות. בשנתיים האחרונות כיהן גולדשמידט כמנהל הכספים של חברת אפי קפיטל נדל"ן.
מטי גולדשמידט, סמנכ"ל הכספים בחברת הבת אפי קפיטל בנייה,  הודה להנהלה על הבחירה בו לתפקיד הבכיר: "אני שמח ומודה על האמון שנותנת לי ההנהלה הבכירה. חברות האם והבת נמצאות בקצב התפתחות משמעותי, שללא ספק יהוו אתגר גדול עבורי. אני מאמין שהניסיון והידע שצברתי יאפשרו לי לתרום ולקדם את אפי קפיטל בניה והמטרות העסקיות שלה".

בתמונה: מטי גולדשמידט  (צילום: אפי קפיטל נדל"ן)
כאמור, בחודש שעבר פרסמה חברת הנדל"ן את התוצאות הכספיות העולות מהדו"ח לרבעון השני שלה לשנת 2024. על פי הדו"ח הכספי, במהלך השנה חברת "אפי קפיטל" מכרה 645 יחידות דיור חדשות ואף החלה בפרויקטים שונים בביצוע ושיווק. עוד עולה מהדו"ח הרבעוני של חברת הנדל"ן, כי המחיר הממוצע של הדירות הנמכרות מסתכם ב-2.2 מיליון שקל בשוק החופשי.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מטי האלוף
    משה לוי 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד ובהצלחה רבה, אין ראוי ממנו לתפקיד!
    סגור