השוק

אפי קפיטל סוגרת חציון מוצלח עם רווחים של 16 מיליון שקל

אפי קפיטל נדל"ן, בהנהגתו של אפי שקדי מדווחת את דוחותיה הכספיים לחציון הראשון של השנה ומציגה מכירות של 645 יח"ד מתחילת השנה וכמו כן רווחיות של כ-16 מיליון שקל
 
מערכת ice | 
אפי שקדי (צילום טל גבעוני)
אפי קפיטל פרסמה אתמול (שני) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2024 כאשר על פי דוחותיה הכספיים החברה ממשיכה בתנופת הבניה עם מכירות של 645 יח"ד, ופתיחת פרויקטים נוספים בביצוע ושיווק. המחיר הממוצע של הדירות עומד על 2.2 מיליון שקל בשוק החופשי.
ליום 30 ביוני 2024 (כולל חלק השותפים), לחברה פרויקטי נדל"ן יזמי  בהיקף של כ-8,000 יחידות דיור מתוכן כ-3,500 יחידות דיור וכ-82,000 מ"ר שטחי מסחר בהקמה; פרויקטים המצויים בתכנון בהיקף של כ-3,300 יחידות דיור וכ-45,000 מ"ר שטחי אחסנה, לוגיסטיקה, מסחר ומשרדים; וכן כ- 850 יח"ד במסגרת פרויקטים בהתחדשות עירונית - נכון למועד הדוח, החברה פועלת לקידום 15 פרויקטים של התחדשות עירונית בהם התקבל הרוב הדרוש (חלק החברה כ-574 יח"ד), כמו כן לחברה עוד 8 פרויקטים בהם טרם התקבל הרוב הדרוש והחברה פועלת לקידומם.
על פי דוחותיה הכספיים של החברה ניתן להבחין שהחברה העבירה 3 פרויקטים בהיקף של כ-460 יח"ד משלב התכנון לשלב הביצוע וזאת בנוסף ל-6 פרויקטים בהיקף של כ-1,800 יח"ד שהועברו ברבעון הקודם.
בפרויקטים האמורים טרם החלה החברה להכיר בהכנסה והם עשויים להניב לחברה רווחיות גולמית של כ-659 מילון שקל ועודפים של כ-847 מיליון שקל. בשורת הרווח החברה סיימה עם רווח מפעולות רגילות של כ-20 מיליון שקל בחציון ורווח נקי של כ-14 מיליון שקל בחציון.
אפי שקדי, מנכ"ל החברה, מתייחס לנתוני הדו"ח ומציין: "שבימים אלה בהם מדינת ישראל נמצאת בלחימה רציפה ומשבר בענף הבניה שכבר נמשך קרוב לשנה, זה לא פשוט להראות שמירה על יציבות והתקדמות במכירות, עדין צפויים לנו אתגרים שנובעים בעיקר מהמחסור בעובדים מצד אחד והרצון לא לאחר במסירת הדירות ללקוחותינו מצד שני. אני צופה שהמגמה של התעוררות שוק הדיור תמשיך איתנו בשנה הקרובה, שכן קיימים פערים משמעותיים בין ההיצע לביקוש, מה שימשיך להוביל להעלאת מחירי הדירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה