מינויים

חברת SIPUR במינוי מסקרן: זו סמנכ"לית המכירות והאסטרטגיה החדשה

סלומה פיון מונתה לתפקיד סמנכ"לית מכירות ואסטרטגיה של חברת SIPUR הבינלאומית. אמיליו שנקר, מנכ"ל SIPUR: "הניסיון העשיר שלה במכירות ותפעול, לצד ההבנה העמוקה שלה את השוק הגלובלי, יהוו נכס משמעותי עבור SIPUR בשלב הצמיחה המואץ שאנו נמצאים בו"

מערכת ice | 
סלומה פיון (צילום באדיבות חברת SIPUR)
SIPUR הבינלאומית מכריזה על מינויה של סלומה פיון לתפקיד סמנכ"לית מכירות ואסטרטגיה. על פי ההודעה הרשמית של SIPUR הבינלאומית, מדובר בצעד משמעותי להרחבת פעילות החברה בזירה הגלובלית. 
פיון מביאה עמה ניסיון נרחב במכירת פורמטים ותכנים לשוק הבינלאומי. בתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"לית התפעול של Faraway Road Productions, החברה שנוסדה על ידי יוצרי הסדרה "פאודה" אבי יששכרוף וליאור רז, ונמכרה מאוחר יותר לחברת Candle Media מלוס אנג'לס. 
קודם לכן, הובילה פיון את מחלקת המכירות בחברת "ארמוזה פורמטס", שם צברה שמונה שנות ניסיון בהפצת תוכן ישראלי ברחבי העולם. בעקבות מינויה של סלומה פיון לתפקיד הבכיר בחברה, בירך אמיליו שנקר, מנכ"ל SIPUR, על צירופה לחברה: "אנו נרגשים לקבל את סלומה לצוות ההנהלה שלנו.
עוד הוסיף אמיליו שנקר: "הניסיון העשיר שלה במכירות ותפעול, לצד ההבנה העמוקה שלה את השוק הגלובלי, יהוו נכס משמעותי עבור SIPUR בשלב הצמיחה המואץ שאנו נמצאים בו".
‏SIPUR מתמקדת בקידום פרויקטים איכותיים של סרטים וטלוויזיה לבמה הבינלאומית באמצעות שותפויות אסטרטגיות. בין היצירות הבולטות של החברה: סרט הדוקו הקולנועי של הבמאי יריב מוזר, "עוד נחזור לרקוד", המתעד את הטבח בפסטיבל הנובה.
יצירות בולטות נוספות של החברה הן הסדרה התיעודית "הקלטות האבודות של אייכמן", הסדרה התיעודית "מינכן '72", תוכנית הדייטינג "Hungry For Love", וסדרת הדרמה של רון לשם והגר בן אשר "ילד רע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה