מינויים

זום במינוי מסקרן: "נרגש להצטרף לדירקטוריון ולתרום להצלחתו"

חברת זום מודיעה על מינויו של מייק פנגר, סגן נשיא מכירות עולמיות באפל, כדירקטור בלתי תלוי במועצת המנהלים של זום באופן מיידי. מייק פנגר, בירך על ההחלטה ואמר: "אני נרגש להצטרף לדירקטוריון ולתרום להצלחתו העתידית"

מערכת ice | 
אריק יואן מנכ"ל זום (צילום זום, vecteezy, freepik)
חברת זום (Zoom Video Communications) הכריזה על מינויו של מייק פנגר, סגן נשיא מכירות עולמיות באפל, כדירקטור בלתי תלוי במועצת המנהלים של זום באופן מיידי. "זום ממלאת תפקיד חשוב בחיבור בין אנשים ברחבי העולם, ואני נרגש להצטרף לדירקטוריון ולתרום להצלחתו העתידית", אמר מייק פנגר, סגן נשיא מכירות עולמיות באפל.
עוד הוסיף מייק פנגר, סגן נשיא המכירות העולמיות באפל אשר יתמנה לתפקיד הדירקטור הבלתי תלוי של זום: "אריק יואן בנה צוות נהדר והמסירות של החברה להניע טכנולוגיה חדשנית מעוררת השראה. אני ממש מצפה לעבוד איתם".
לאחרונה הכריזה החברה כי מהיום היא מאפשרת לארח עד מיליון משתתפים בוובינרים המתקיימים בפלטפורמת זום. מלבד זאת, החברה ציינה כי היא מעניקה למשתמשים מגוון אפשרויות של ובינרים בתשלום חד פעמי, זאת בכדי להתאים לדרישות בנפחים גדולים יותר של אירועים שונים.
כלומר, משתמשי פלטפורמת הזום יוכלו מעתה לערוף ובינרים רבי משתתפים עם קיבולות של עשרות אלפים ואף עד מיליון משתתפים. עוד ציינה החברה, כי כל חבילת ובינר כוללת תמיכה מצוות שירותי האירועים של זום. 
כזכור, אמש (ראשון) דווח כי בעקבות מתקפת המנע של ישראל בלבנון והמתיחות הגוברת בגבול הצפון, משרד החינוך בוחן את האפשרות לעבוד ללמידה מרחוק בבתי הספר באזורים שונים, זאת בהתאם להנחיות פיקוד העורף ובמידת הצורך.
עוד נודע, כי בין האפשרויות השונות שייבחנו במשרד החינוך, אשר בראשו עומד השר יואב קיש (הליכוד), הן חידוש שנת הלימודים באמצעות שיעורי זום וביחידות תוכן שונות כגון אתר אופק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה