דיגיטל וטק

משתמשי זום? כך חווית השימוש שלכם תשתדרג

ZOOM הציגה את פלטפורמת שיתוף הפעולה החדשה לעובדים בצוות שתגביר את היעילות של צוותי העבודה בעזרת בינה מלאכותית
מערכת ice | 
אריק יואן מנכ"ל זום (צילום זום)
Zoom הכריזה על Zoom Workplace - פלטפורמת שיתוף פעולה פתוחה המתוגברת ב- AI והציגה במקביל הרחבות חדשות של ׳עוזר׳ הבינה המלאכותית של החברה – ה-AI Companion – המיועדות לאנשים שנדרשים לעבודת צוות.
במקביל הכריזה החברה על שיפורים מבוססי AI בחוויית לקוח של משתמשי Zoom Phone ושל מרכז שירות הלקוחות של החברה – ה-Zoom Contact Center, כך שעסקים יכולים לחזק באמצעותו את קשרי הלקוחות ולמנף תובנות המופעלות על ידי בינה מלאכותית בזמן אמת - כדי לשפר את החיבור של סוכני המכירות עם לקוחותיהם.
"Zoom Workplace בתגבור עוזר הבינה המלאכותית שלנו, שכבר הוכיח עצמו בשינוי דפוסי עבודה וחיסכון בזמן, תסייע בפתרון בעיות אמיתיות של לקוחות במסגרת פלטפורמה אחת והכל תחת אותה ׳חוויית Zoom׳ שהמשתמשים סומכים עליה ואוהבים אותה," אומרת סמיטה האשים, מנהלת המוצר הראשית ב-Zoom.
לדברי האשים, Zoom ממשיכה לשפר את ביצועי הבינה המלאכותית בפלטפורמה שלה, תוך שיפור של העוזר הדיגיטלי. כך, הרחבה בשם Ask AI Companion תסייע למשתמשים להתכונן ליום העבודה שלהם בסביבה של Zoom. השירות החדש ייכלל ללא עלות נוספת עבור המשתמשים המורשים.

קרדיט: זום
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה