קריירה ולימודים

משרד החינוך בדרך להחלטה חשובה: הילדים חוזרים ללמוד בזום?

שר החינוך יואב קיש צפוי לכנס דיון דחוף ובמהלכו תבחן האפשרות לעבור ללמידה מרחוק בבתי הספר באזורים רלוונטיים, בהתאם להנחיות פיקוד העורף ובמידת הצורך. על הפרק: שיעורים מקוונים ויחידות תוכן שונות. פתרונות נוספים יאפשרו לתלמידים לקיים שעות לימוד גם ללא נוכחות פיזית של מורה בשיעור
מערכת ice | 
זום (צילום unsplash)
על רקע מתקפת המנע של ישראל בלבנון וההסלמה הביטחונית בגבול הצפון, שבוע לפני פתיחת שנת הלימודים, משרד החינוך מתכנן לקיים היום (ראשון) דיון דחוף ובמהלכו תבחן האפשרות לעבור ללמידה מרחוק בבתי הספר באזורים רלוונטיים, בהתאם להנחיות פיקוד העורף ובמידת הצורך. 
שר החינוך יואב קיש יכנס את הדיון במטרה למצוא פתרונות אפקטיביים שיתאימו לנסיבות הביטחוניות ויבטיחו המשך לימודים לתלמידים בכל אזור. בין האפשרויות שייבחנו: חידוש שנת הלימודים באמצעות שיעורים בזום וביחידות תוכן שונות, כגון אתר אופק של מט"ח, במיוחד באזור הצפון, ואולי גם באזור המרכז.
 
לפי הדיווח של ליאור דטל בדה מרקר, משרד החינוך צפוי להציג פתרונות נוספים שיאפשרו לתלמידים לקיים שעות לימוד גם ללא נוכחות פיזית של מורה בשיעור. עד כה, המשרד לא נערך למעבר ללמידה מרחוק. התכנון הראשוני היה להחזיר את הלימודים ברוב הארץ, פרט לאזור הצפון, שבו התלמידים המפונים היו אמורים ללמוד במבנים זמניים (קראוונים).
אלא שבימים האחרונים, מועצות אזוריות בגבול הצפון הודיעו כי לא יפתחו את שנת הלימודים בבתי הספר, אלא ישקלו חידוש הלימודים בלמידה מרחוק או בלמידה יישובית. למידה יישובית, שהיא המודל המועדף על הרשויות המקומיות בצפון, מתבצעת בקבוצות קטנות ביישובים עצמם, עם מורים שעוברים בין היישובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה