מינויים

חברת DigiAsia מודיעה: זה הבכיר שצפוי להשתדרג בתפקידו

ספקית האקו-סיסטם בתחום הפינטק ממנה את אנדראס גרגורי, חבר מכהן בדירקטוריון, למועצת הייעוץ האסטרטגית לתחום הבינה המלאכותית. המנכ"ל פרשנט גוקרן בירך: "המנהיגות, החוש הטכנולוגי והלך הרוח שלו הוכיחו את עצמם"
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
DigiAsia Corp. (נאסד"ק: FAAS), ספקית אקו סיסטם בתחום הפינטק כשירות (FaaS), הודיעה היום (שלישי) כי אנדראס גרגורי (Andreas Gregori), חבר נוכחי בדירקטוריון של DigiAsia ומנהל עסקי ויזם בעל ניסיון רב, מונה כיועץ לוועדת הייעוץ האסטרטגית שלה עבור תחום הבינה המלאכותית שהוקם לאחרונה. לדברי החברה, גרגורי הוא מנהיג מסחרי בעל ותק עם חשיבה דיגיטלית שממוקדת קודם כל בלקוח. הידע העמוק שלו במינוף טכנולוגיה ובינה מלאכותית באופן משמעותי יניע את החברה בתקופה בה היא משלבת במהירות פתרונות בינה מלאכותית כדי לשפר את פתרונות הפינטק שהיא מציעה ללקוחות ושותפים ארגוניים באינדונזיה ומעבר לכך.
לאנדראס גרגורי יש למעלה מ-15 שנות ניסיון גלובלי בתחום הניהול הבכיר בחברות טכנולוגיה וטלקומוניקציה מובילות, עם ניסיון רב בהנעת צמיחה המבוססת על תוכניות מסחריות וטכנולוגיות נועזות עבור ארגונים וסטארט-אפים בשווי מיליארדי דולרים, בשווקים בוגרים ומתפתחים כאחד. מאז 2019 מכהן גרגורי כנשיא Axiom D Inc, שם הוא מפתח תזרימי הכנסה דיגיטליים ומודלים עסקיים סביב הצעות ערך חדשניות, ניהול ערך לקוחות ומונטיזציה של נתונים. בעבר, שימש גרגורי כמנהל שיווק ראשי ומנהל דיגיטל ראשי ב-Indosat Ooredoo, ספקית התקשורת השנייה בגודלה באינדונזיה, שם הוא הוביל את ההמרה המצליחה של החברה שביססה את עצמה כחברת טלקום דיגיטלית מובילה באינדונזיה. לגרגורי יש דוקטורט במדעי המחשב ובינה מלאכותית מהאוניברסיטה הטכנית של ברלין, גרמניה, ותואר M.S. במדעי המחשב מהאוניברסיטה הטכנית של דרשמטדט, גרמניה.
פרשנט גוקרן (Prashant Gokarn), מנכ"ל DigiAsia, אמר: "לכבוד הוא לנו שאנדראס הוותיק בתעשייה הקדיש את זמנו וניסיונו לצוות הייעוץ שלנו בתחום הבינה המלאכותית. המנהיגות, החוש הטכנולוגי והלך הרוח של אנדריאס ששם את הלקוח בראש סדר העדיפויות הוכיחו את עצמם כמניעים צמיחה תפעולית באמצעות חידושים נועזים. המומחיות שלו תהיה חיונית כאשר אנו מאיצים את הפיתוח והפריסה של פתרונות פינטק חדשניים בתחום הבינה המלאכותית המספקים ערך משמעותי ללקוחותינו ותורמים לצמיחה כלכלית מתמשכת".
אנדראס גרגורי הוסיף: "אני נרגש להעמיק את מעורבותי עם DigiAsia כחבר במועצה המייעצת האסטרטגית שלה בתחום הבינה המלאכותית. DigiAsia כבר מפעילה חלקים משמעותיים בשרשרת הערך הדיגיטלית עבור הארגונים המובילים באינדונזיה, ואני להוט לתרום לפיתוח פתרונות הפינטק של הדור הבא שלה. על ידי מינוף הבינה המלאכותית והגישה שלנו למעבדים הגרפיים המתקדמים של Nvidia, אנו יכולים ליצור כלים רבי עוצמה כדי להניע צמיחה ארגונית ברחבי האזור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה