דיגיטל וטק

טכנולוגיה פורצת דרך: החברה שמביאה את חוויית התלת ממד לכולם

עם השקת סדרת המכשירים החדשה, Looking Glass מביאה את ההולוגרפיה לכולם. איך המכשירים החדשים שלה, כמו ה-Looking Glass Go, מאפשרים ליצור ולצפות בתכנים תלת-ממדיים ללא צורך במשקפי VR?
רפאל בן זקרי | 
Looking Glass (צילום Looking Glass)
הטכנולוגיה התלת-ממדית ממשיכה לפרוץ גבולות, ועם השקת סדרת המכשירים החדשה של חברת Looking Glass, האפשרויות בתחום ההולוגרפיה הופכות למרשימות מאי פעם. החברה, שהוקמה בשנת 2014, מתמחה בפיתוח תצוגות תלת-ממדיות המאפשרות לראות וליצור תכנים בצורה חיה ומציאותית, ללא צורך במשקפי מציאות מדומה או כל ציוד אחר.
המוצרים החדשים כוללים את ה-Looking Glass Go, מכשיר נייד שיכול להמיר תמונות דו-ממדיות להולוגרמות תלת-ממדיות באופן מיידי, ואת צגי ה-"Spatial Displays" בגדלים של 16 ו-32 אינץ', שמספקים חוויית צפייה ושיתוף תכנים תלת-ממדיים בזמן אמת ממספר זוויות שונות.
 
ה-Looking Glass Go, שמחירו עומד על 299 דולר, הוא מכשיר דק וקל במיוחד, שמאפשר עבודה עם מודלים תלת-ממדיים, אמנות הולוגרפית ואפילו בינה מלאכותית יוצרת, באמצעות מסך בגודל 6 אינץ' וברזולוציה גבוהה של 1440x2560 פיקסלים. המכשיר תומך בקישוריות Wi-Fi לשיתוף קל של תכנים, כולל בסיס מתקפל וחיבור לאוזניות, ושוקל רק 235 גרם.
צגי ה-Spatial בגודל 16 ו-32 אינץ' מציעים חוויית צפייה רב-זוויתית, ומיועדים לסביבות עבודה שיתופיות שבהן מספר אנשים יכולים לצפות ולערוך פרויקטים תלת-ממדיים יחד, גם אם הם נמצאים במקומות שונים. הצגים תומכים בכלי יצירה פופולריים כמו Unity, Unreal, ו-Blender, ומאפשרים המרה של מודלי תלת-ממד להולוגרמות, כולל תמיכה בטכנולוגיות אינטראקטיביות כמו שליטה במחוות ללא מגע.
לדברי שון פריין, מנכ"ל ומייסד החברה, המטרה היא להנגיש את ההולוגרפיה לכל אחד, וההשקה החדשה היא צעד נוסף לעבר הגשמת החזון הזה, תוך הבאת הכוח של הולוגרמות ללא צורך במשקפי מציאות מדומה לשימוש אישי ומקצועי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה