מינויים

רקפת רוסק עמינח בג'וב חדש ומסקרן: יו"ר היילו

המנכ"לית לשעבר של בנק לאומי ושל חברת KPMG ישראל תחליף בתפקיד היו"ר את זהר זיסאפל שהלך לעולמו בשנה שעברה, וכיהן בתפקיד מאז נוסדה החברה. אור דנון, מנכ"ל ומייסד שותף מברך: תסייע לממש את החזון הבינלאומי"
מערכת ice | 
רקפת רוסק עמינח (צילום רון קדמי)

לאחר שרק לאחרונה הצליחה לגייס 120 מיליון דולר בסס גיוסים השלישי שלה, חברת היוניקורן היילו התל אביבית, האחראית על ייצור מעבדי AI למכשירי קצה, הודיעה על מינוי חדש. רקפת רוסק עמינח תחליף את יושב ראש מועצת המנהלים היוצא של החברה, זהר זיסאפל ז"ל שכיהן כיו"ר מאז היווסדה של החברה.

עמינח כיהנה בתפקידה האחרון  כמנכ"לית חברת KPMG ישראל ומגיעה לתפקיד עם 16 שנות ניסיון באמתחתה בהן כיהנה בשורה של תפקידים בכירים בבנק לאומי, לרבות מנכ"לית הבנק בין השנים 2012-2019. כמו כן, דורגה שלושה פעמים ברשימת "100 הנשים המשפיעות בעולם העסקים" של מגזין פורצ'ן.
 



אור דנון, מנכ"ל ומייסד משותף של החברה בירך על המינוי: "רקפת רוסק עמינח מכירה לעומק את אתגרי החברה. בתפקידה כדירקטורית תרמה רבות לגיבוש האסטרטגיה העסקית. אנו בטוחים שהידע, הניסיון והיכולות הייחודיות שלה יסייעו לנו לממש את החזון הבינלאומי". 

חברת יוניקורן היילו הוקמה בפברואר 2017 על ידי בוגרי יחידת העילית הטכנולוגית של חיל המודיעין ולה סניפים בארצות הברית, גרמניה, יפן, טייוואן ודרום קוריאה. המינוי מגיעה לאחר שמוקדם יותר השנה הודיעה החברה על שיתוף פעולה של חדש עם יצרנית הרכב היפנית "NEXTY Electronics" מבית טויוטה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה