מינויים

2BSecure מבית מטריקס במינוי חדש: הכירו את מנהל ה-OT של החברה

חברת אבטחת המידע והסייבר בין המובילות בארץ ובעולם מינתה לראש מערך הטכנולוגיה התפעולית את עד אטיאס, בעל למעלה מ-17 שנות ניסיון בתחום אבטחת המידע והסייבר. בתפקידו הקודם שימש כמנהל מוצר בכיר בחברת Check Point
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
לאחר שמוקדם יותר השנה עדכנה על מינויו של עמיר עצמון לסמנכ"ל ייעוץ שנכנס לנעליו של רן אדלר וכן על מינויו של יוסי ביבס לדירקטור שירותי אבטחת סייבר מנוהלים, חברת Matrix 2BSecure הודיעה הבוקר (ראשון) על מינוי נוסף. עד אטיאס מונה למנהל פעילות  Matrix OT של החברה.
אטיאס (40) הוא בוגר יחידות ממר"ם וממת"ם וכן בעל תואר ראשון במדעי המחשב B.sc מהאקדמית תל אביב יפו. במסגרת תפקידו החדש יוביל ויפתח אטיאס את תחום פתרונות הסייבר לעולם, ינהל את הצוותים המקצועיים בתחום הייעוץ ויקדם שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גורמים מובילים בתחום הסייבר התעשייתי, תוך הרחבת פעילות החברה בישראל ובעולם.

צילום: טל עשבי

מנהל פעילות Matrix OT החדש מגיע לתפקיד עם למעלה מ-17 שנות ניסיון בתחומי אבטח המידע והסייבר באמתחתו. בין תפקידיו הקודמים שימש כמנהל מוצר בכיר בחברת Check Point וכן כמנכ"ל חברת Prevision.
למרות מלחמת חרבות ברזל אשר פגעה אנושות בחברות רבות חברת האם של 2BSecure, מטריקס חוותה את הרבעון החזק ביותר בתולדותיה כאשר הציגה צמיחה אורגנית ברבעון הראשון של שנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה